“God mat”

Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Kroatisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat. Store porsjoner til ok pris. Veldig hyggelig takterrasse også! Ble både lunsj og middag her. Hyggelig servitører og sjefen er topp

1  Takk, BeateH15

Anmeldt 7. oktober 2019 via mobile enheter

Første dag i Cavtat gikk vi for et enkelt valg og delte en pizza. Det var mer en nok til to personer. Pizzaen var enkel med skinke, men ble positivt overrasket over hvor fantastisk god den var.
Framstår som en populær plass. Alltid fullt av folk, men likevel ikke problem å få seg bord.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, sabrinaisabellab
Anmeldt 5. juni 2019 via mobile enheter

Etter 5 år på ferie i Cavtat har denne restauranten blitt vårt favoritt spisested. Her er maten velsmakende og servert av hyggelige servitører . Her serveres alt fra pizza, burgere, pasta ,kjøttretter og fisk/sjømat. Anbefales .

Dato for besøk: juni 2019
Takk, pensjonist2015
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var to voksne og 3 ungdommer som var og spiste her. Fint og rolig sted, god service og overkommelige priser. Vi bestilte kyllingfilet, kyllingvinger og burger. Alt smakte kjempegodt! Beste måltidet vi har spist på turen. Store porsjoner og det tok ikke lang tid å vente på maten. Mange retter å velge mellom, så det passer veldig bra for store og små.

Takk, sivjanita
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Variert meny med kjøtt, fisk, pasta/pizza og dagens. Kelner veldig oppmerksom og serviceinnstilt. Biffen var veldig mør, og langtidsstekt pork ribs var saftige. Veldig store porsjoner så orket ikke dessert. Koselig sted nede ved havnen.

1  Takk, Oddrun K

Reisende som så på Dolium Restaurant, så også på

Har du vært i Dolium Restaurant? Del dine erfaringer!