“Kjempehyggelig sted ved den lokale havnen !Velsmakende mat og drikke!”
Anmeldelse av Ivan Restaurant

Ivan Restaurant
Vurdert som nr. 10 av 50 Restauranter i Cavtat
Kjøkken: Sjømat, Kroatisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod service !…. Og utrolig god, smakfull og perfekt fersk fisk med supre grønnsaker og bllitva! Veldig hyggelig, vennlig og kunnskapsrike lokale engelsktalende servitører. Godt fatøl og velsmakende fint temperert lokal vin. Absolutt et trivelig sted som anbefales på det varmeste !

3  Takk, 474mortenp

Anmeldt 2. oktober 2019 via mobile enheter

Her serveres nydelig mat på bryggekanten i Cavtat. Hyggelig personale i trivelig atmosfære. Godt utvalg av mat og drikke til hyggelige priser.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, henryandy
Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Kjempebra mat, god service, og flott beliggenhet ved havna. Vi var ni personer, som alle gikk derfra veldig mette og fornøyde.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Hliaxtida
Anmeldt 14. august 2019

Kjempekoselig restaurant ved vannet. Vi besøkte dem flere ganger ila vår ukes opphold i Cavtat. God mat, hyggelig atmosfære og ypperlig service. Anbefales varmt.

Dato for besøk: juli 2019
3  Takk, dyrsethm
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Veldig fornøyd med servicen vi fikk på restauranten Ivanspesielt fornøyd med Juri som serverte oss hele kvelden, min mors bursdag ble vellykket

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Sissel N

Reisende som så på Ivan Restaurant, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Ivan Restaurant? Del dine erfaringer!