“Hyggelig sted”

Vurdert som nr. 21 av 50 Restauranter i Cavtat
God for: Romantisk, Store grupper, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. september 2021

Tipp topp restaurant. Meget flinke på biff. Vi kommer garantert tilbake på middag. Hyggelig sted å sitte. Rolig og avslappende stemning

Dato for besøk: september 2021
Takk, kongler

Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Kelner var dårlig til å kommunisere. Bestillte spareribs, kelner fortalte det var grønnsaker med. Vi bestilte ei skål med french fries ved siden av. De hadde fjerna grønnsakene og lagt frensh fries under spareribsen istedenfor. Ble krevd for to extra french fries også. Dårlig...

Dato for besøk: september 2019
Takk, johnrL5254CO
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Vi besøkte Galija med familien, basert på anbefalinger her og lonely planet. Og for all del, restauranten har mange positive sider: flott lokale i deilig skygge, perfekt beliggenhet ved sjøen, raushet med vin og god grillmat. Men det var en del mindre ting som trakk opplevelsen ned. Det var dårlig kommunikasjon med kelner, lite oversiktlig hva som var inkludert og ikke, lite tilpasning til barn og rekemåltid under pari. Det går helt sikkert an å ha en topp opplevelse her, men dessverre hadde ikke vi det denne gangen

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Jonasrw
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Veldig bra mat, profesionell serveringspersonale. Koselig restaurant. Bestilte husets vin til maten. Det var overaskende billig ca 120 Kn for 1 lit.

Dato for besøk: august 2018
Takk, vladimirm161
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Fikk anbefalt restauranten av en amerikansk dame da vi passerte på veg fra bading vis a vis. Gode servitører som fulgte opp sine bord. Mye god mat, store porsjoner, ikke dyrt! God , hjemmelaget vin.

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, anderslehn

Reisende som så på Taverna Galija, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Taverna Galija? Del dine erfaringer!