“Utmerket for enhver anledning!”
Anmeldelse av Konoba Toranj

Konoba Toranj
Vurdert som nr. 16 av 51 Restauranter i Cavtat
Kjøkken: Kroatisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fantastsisk bra !,
Utmerket på alle måter! Vi har vært på dette ekstremt hyggelige spisestedet flere ganger …… også i år!
Både som par og nå som storfamilie med barnebarn. Fantastisk hyggelig og vennlig service. Barne og voksen vennlig! Personlig,vennlig og kunnskapsrik service! Jeg spiste en helt perfekt lammeskank og de andre en fantastisk smakfull og god fischplatter Alltid godt kaldt fatøl og Krauthaker rosevin er aldri feil. Meget bra! Fint dekkede bord med tøyservietter setter gjør måltIdet perfek. Vel verdt flere besøk ! Anbefales!

1  Takk, 474mortenp

Anmeldt 7. oktober 2019 via mobile enheter

Min mann gikk for spareribs som han ble anbefalt og jeg gikk for en varm forrett bestående av ravioli med spinat og røkt skinke.
Spareribsen kom med chips som var god på smak (smakte faktisk potet). Spareribsen var helt utrolig saftig og mør og bare datt rett fra beinet!
Raviolien var også nydelig!!! Anbefales.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, sabrinaisabellab
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Koselig restaurant med bord både inne og ute rett ved sjøkanten. God service selv om det var travelt. Variert meny med sjømat og kjøttretter. Det samme med vinkart. Personlig syntes jeg fisken var litt for lite stekt, men tilbehøret var veldig bra. Kyllingretten var også god. Fikk en velsmakende dram på huset sammen med regningen.

Takk, Oddrun K
Anmeldt 2. august 2018

Vi var 4 , i alle generasjoner. Etter en grundig gjennomgang av den fyldige og spennende menyen , bestemte vi oss for fisk og skalldyr. En smaksopplevelse av de sjeldne! Perfekt stekt og tilberedt!
Til maten fikk fi en utrolig god tørr Posip vin! Som alltid starter vi med øl! og her serveres kaldt, godt og smakfullt kroatisk fatøl.
Vår servitør Tomislav gjorde en utmerket jobb og ga de beste anbefalinger under hele måltidet!
En særdeles hyggelig og velsmakende middagsopplevelelse for oss alle dvs 3 generasjoner,

Dato for besøk: august 2018
Takk, 474mortenp
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Spiste lunsj her med typen for noen dager siden. Han spiste en burger han syns var kjempegod, og jeg fikk kyllingwok med nudler som også var veldig godt. Personalet var veldig hyggelige og humoren var på topp. Nydelig utsikt.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, idat554

Reisende som så på Konoba Toranj, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Konoba Toranj? Del dine erfaringer!