“Koselig sted med god atmosfære og fin utsikt v sjøen”
Anmeldelse av Posejdon

Posejdon
Vurdert som nr. 10 av 52 Restauranter i Cavtat
Kjøkken: Kroatisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservater
Anmeldt 5 uker siden

Har kun inntatt drikke og enkel lunsj her, men meget fornøyd med service, atmosfære og beliggenhet. Rolig og fint ved lunsjtider.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, dyrsethm

Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Dårlig service, to av oss fikk feil hovedrett, og da vi påpekte dette ble vi bryskt avvist. Forretten var god, og vinen likeså, men serviven og totalinntrykket blir dessverre elendig.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, jonhelges
Anmeldt 6. juni 2019

Tok et bord med god utsikt til promenaden i cavtat med alle luksus båtene og seilbåtene. Et lett måltid ble inntatt med lokalt øl. Menyen ble husets fiskesuppe og brokkolisuppe som ikke smakte til forventningene. Så styr unna. Kjøp heller andre retter som de har da får du mat.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 989lassea
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

God service og deilig mat. Restauranten har raske og hjelpsomme servitører, kort og grei meny. Ypperlig for en god lunsj

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Janna H
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Spiste middag her med typen. Han fikk en fantastisk mør biff. Jeg hadde blandet kjøtt, en rett bestående av forksjellige grillet kjøtt, kylling og pølser. Veldig god mat og fantastisk atmosfære. Vi fikk det siste bordet som ikke var reservert så er nok smart å booke på forhånd. Drar definitivt hit en tur eller to til .

Dato for besøk: juli 2018
Takk, idat554

Reisende som så på Posejdon, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Posejdon? Del dine erfaringer!