“Tipp topp 👍”

Kjøkken: Kroatisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 11. september 2021

Meget fint sted helt i vannkanten i Cavtat. God mat, hyggelig og meget observante kelnere. Har vært her å spist flere måltider alle gangene vi har vært i Cavtat. De leverer hver gang

Dato for besøk: september 2021
Takk, kongler

Anmeldt 10. september 2019

Har kun inntatt drikke og enkel lunsj her, men meget fornøyd med service, atmosfære og beliggenhet. Rolig og fint ved lunsjtider.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, dyrsethm
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Dårlig service, to av oss fikk feil hovedrett, og da vi påpekte dette ble vi bryskt avvist. Forretten var god, og vinen likeså, men serviven og totalinntrykket blir dessverre elendig.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, jonhelges
Anmeldt 6. juni 2019

Tok et bord med god utsikt til promenaden i cavtat med alle luksus båtene og seilbåtene. Et lett måltid ble inntatt med lokalt øl. Menyen ble husets fiskesuppe og brokkolisuppe som ikke smakte til forventningene. Så styr unna. Kjøp heller andre retter som de har da får du mat.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 989lassea
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

God service og deilig mat. Restauranten har raske og hjelpsomme servitører, kort og grei meny. Ypperlig for en god lunsj

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Janna H

Reisende som så på Posejdon, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Posejdon? Del dine erfaringer!