“Dårlig service”

Vurdert som nr. 25 av 50 Restauranter i Cavtat
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Hvite duker og fin restaurant. Kelnere løper rundt bordene og verken ser eller tilbyr annet enn hva som ble bestilt. Måtte selv ta kontakt for ny vin til maten. Maten kom, men ingen vin. Ikke før vi skulle betale å gå dukket vinen opp. Selv om vi flere ganger måtte minne de på det. Sa hele tiden kommer snart, kommer snart. Alt I alt, ingen god service.....

Dato for besøk: september 2021
Takk, kongler

Anmeldt 4. juli 2019

Vi ble skuffet over denne restauranten. Fisken ble grillet uten særlig krydder og hva veldig fuktig. Bønnende var overkokt og det samme med potenene.

Vi likte heller ikke kelnerne. De virket arrogante.

Prisen var altfor høy i forhold til andre steder.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Lech T
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Vi var 10 voksne i følge, og kun en var fornøyd med maten. Det finnes mange bedre og billigere restauranter i Cavtat. 2 av oss skulle ha fiske fillet fra menyen, og vi ble vist en fiske disk. Vi trodde at dette var fisken som kelneren viste oss på menyen, men denne fisken kostet NOK 1.200,- for 2 personer (910 kuna). Fisken var 3 ganger dyrere enn fisken på menyen. Fisken var dårlig på smak, og vi fikk bein i fisken som ødela måltidet.
Jeg sendte mail til eieren, og som kompensasjon kunne han gi oss en vin flaske på neste besøk (som vi selvfølgelig ikke gjorde).
I tillegg prøvde kelneren å selge oss en veldig dyr vin (vi fikk ingen alternativer).
Vi følte oss lurt av en hyggelig kelner.

1  Takk, 470steinarb
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet i havnen. Pris og kvalitet på mat står ikke i forhold til hverandre. Bestilte biff, medium pluss og fikk raw. Ble sendt i retur og fikk så en fiskerett som ble anbefalt. Smakte ikke godt. Cavtat har mange svært gode spisesteder. Ikke bruk tid og penger på dette stedet.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, gryhegekrossen
Anmeldt 26. august 2017 via mobile enheter

Restauranten har en flott beliggenhet ved havna. Vi bestilte forretter med røkt tunfisk og bruschetta som var gode, men resten av maten var dårlig. Spesielt fiskesuppen som var en tynn kraft med to små reker som fløt i midten av tallerkenen. Kalv med gnocchi var vanlige pastarør i fløtesaus med noe tynne, tørre kjøttbiter. Når vi klagde på suppen kom det ikke noe tilbud om alternativ. Kelneren forsøkte å dekke over ved å si skål på norsk hver gang han gikk forbi.

Dato for besøk: august 2017
Takk, hegemarieh2015

Reisende som så på Restaurant Leut, så også på

Har du vært i Restaurant Leut? Del dine erfaringer!