“Very good pastry”

Pastry & Coffee Shop Peco
Vurdert som nr. 1 av 1 Bakeri i Cavtat
Anmeldt 7. november 2018

Etter å ha spasert rundt den ene halvøya er det godt å kunne sette seg ned på denne kafeen . På varme dager er det ofte litt bris på dette gatehjørne . Her kan du kjøpe gode kaker, croissanter og andre smakfulle bakervarer som du kan ta med på vei til bake til hotell eller leilighet . Godt å sette seg ned og nyte en kopp kaffe og et kake stykke. De serverer også gode smoothies på denne kafeen. Vært et besøk.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, pensjonist2015

Anmeldt 16. august 2017

Dette er en trivelig plass for å sitte å nyte en god kopp kaffe og nydelig fersk lokal bakst. Du får god hjelp og service av en svært hyggelig betjening.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, BMO65
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Et flott sted for et topp mellom måltid. Kjempegode donuts med vanilje. Super americano og god juice. Hyggelig og god service!!

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Bjørn Morten B
Anmeldt 9. august 2016 via mobile enheter

Kjøpte med oss noen croissanter og noen "donutboller" med sjokolade og vanilje til båtturen vi skulle på. Ikke det beste vi har smakt, men bedre enn de en kjøpte på supermarkedet noen dager i før. Ser ut som de hadde mye godt brød og rundstykker.

Dato for besøk: august 2016
Takk, 805lisel
Anmeldt 9. juli 2015 via mobile enheter

Forferdelig masete betjening. Fikk knapt nok mulighet til å se i disken før en måtte bestemme seg. Ikke var det andre kunder der heller så litt tid kunne en fått. I tillegg var det mauer i maten. Elendig!

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Espen L

Reisende som så på Pastry & Coffee Shop Peco, så også på

Dubrovnik, Dubrovnik-Neretva County

Har du vært i Pastry & Coffee Shop Peco? Del dine erfaringer!