“Feriens beste middag!”
Anmeldelse av Black Pepper

Black Pepper
Vurdert som nr. 8 av 159 Restauranter i Hvar
Anmeldt 4. september 2017 via mobile enheter

Reist i en uke rundt om i Kroatia og dette må nok ha vært feriens beste middag, både hovedrett og dessert. Hyggelig og rolig bakgård med kelenere som var lune og avslappet, men ga god service. Spiste fisk bakt i bakepapir sammen med grønnsaker og sjokolademouse til dessert. Smakte ypperlig! Lurt å reservere bord dagen før.

Takk, Tone F

Anmeldt 20. august 2017 via mobile enheter

Meget flott restaurant som serverer bra kjøtt og fisk. Du får mye ekstra så som snaps før maten, dessertvin og meget kunnskapsrike servitører i en flott miljø.

Anbefales å besøke!

Takk, Henrik O
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

I det du runder hjørnet og ser ned over trapppene og oppdager at restauranten ligger i selve trappa blir du positivt overrasket. I romantiske omgivelser og med god service ligger alt til rette for en perfekt date. Servitørene er kunnskapsrike og kan fortelle mye både om den gode vinen, maten og pepperen. De små gratis overraskelsene er vel heller ikke å forakte.

Takk, Andreas J
Anmeldt 10. juli 2017 via mobile enheter

En utrolig god restaurant som leverer på det ypperste. God service, med utrolig god mat. Jeg vil virkelig rekommandere dette stedet til andre som besøker Hvar øy.

Takk, Ole Kristian A
Anmeldt 6. juli 2017 via mobile enheter

Bestilte bord som ikke var klart før 50 minutter etter vi ankom restauranten, og ting tok generelt lang tid. Maten var over gjennomsnittet dyr, så hadde litt høyere forventninger til maten enn det jeg fikk servert.

Takk, Mathias H

Har du vært i Black Pepper? Del dine erfaringer!