TripAdvisor

Anmeldelse av Ko doma

Ko doma
Vurdert som nr. 4 av 158 Restauranter i Hvar
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Et koselig sted som kun tar et antall gjester av gangen. Menyen er satt, og man betaler en fastpris. Helt nydelig mat, og utrolig spennende å ikke vite hva man får før servitøren forklarer hver rett. Anbefales!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Shikita88

Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Vi har vært en uke på ferie på Hvar og har brukt Tripadvisor for å velge restauranter. Måtte spørre før vi fant inngangen til Ko Doma, selv om den har inngang rett fra torget. Ganske anonym inngang sammen med et par butikker, og du ser ingen bord før du kommer inn i selve restauranten. Vi opplevde fantastisk service og kulinariske høydepunkter på rekke og rad. Alle rettene var kunstnerisk anrettet og med ypperlige smakskombinasjoner. Vi endte opp med å spise middag 3 dager her. De har fast meny med 4 retter + dessert og med ny meny hver dag. Ko Doma fortjener en Michelin stjerne!
Hvis du er opptatt av god mat, er dette stedet på Hvar!

Dato for besøk: august 2019
Takk, Eirhvi
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Litt bortgjemt restaurant, hvor du går inn fra torget inn i en nydelig bakgård. Her er det en intim atmosfære, hyggelige og profesjonelle kelnere og en nydelig mat. Om du ønsker å smake på kroatisk mat på en my måte, er dette stedet, anbefales på det varmeste❤️

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Heidi9992015
Anmeldt 23. juni 2019 via mobile enheter

Koselig restaurant, med veldig hyggelige og imøtekommende ansatte. Maten smakte fantastisk, anbefales virkelig visst man ønsker å prøve noe annet enn det vanlige.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, sabinabeatriz
Anmeldt 14. august 2018

Det kan være vanskelig å finne fram til restauranten om du ikke er kjent på øyen, men gi ikke opp. Når du finner fram til denne vakre bakgården på torget, vil du bli sjarmert i senk.

Konseptet er noe annerledes enn hva du er vandt med, noe som gjør det hele så spennende. Du betaler 200 Kn for en fireretters gourmet middag der du får servert det som er ferskest fra sjøen, sammen med sesongens grønnsaker fra hagen. Restaurantsjefen som er fra øyen plukker det beste av det beste fra de lokale fiskerne og vinen henter han direkte fra en vingård på sørkysten av Hvar.
(Om du ikke er så glad i sjømat, fortvil ikke. Det vil bli servert forskjellige varianter av lam, supper og fingermat)

Resturanten rommer omtrent 30 gjester om gangen, som jeg mener er perfekt. Du får forklart alle 4 rettene i detalj fra kelnere som har lidenskap i jobben sin. Om du har spørsmål til noen av rettene vil alle ansatte ha kompetanse til å svare deg. Atmosfæren er fantastisk og du vil føle deg velkommen.

Om du vil oppleve den riktige matkulturen fra Hvar, er dette stedet for deg.

Dato for besøk: august 2018
Takk, DidrikK5

Reisende som så på Ko doma, så også på

Har du vært i Ko doma? Del dine erfaringer!