“Veldig skuffende og ikke minst veldig dyrt! ”
Anmeldelse av Giaxa

Giaxa
Vurdert som nr. 39 av 133 Restauranter i Hvar
Kjøkken: Kroatisk
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

Veldig skuffende.
Mulig vi valgte feil retter, men det vi spiste var ikke godt. Etter at vi hadde bestilt, og fått vin på bordet fortalte de om flere retter de var tomme for, bl.a tunfisk som vi ville ha.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, groeseth

Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Er du ute etter en litt finere restaurant så er du på rett plass. Menyen er litt liten dersom du ikke er glad i fisk, og det finnes ingen salater på menyen. Selv spiste jeg pasta som hovedrett (var forrett på menyen) og det var nok mat. Capresesalaten til forretten var nydelig! Fiskerettene skrøt bordet mitt av, men kanskje litt tørt og uten grønnsaker.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, toner999
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Må innom dette stedet når vi er i Hvar by. Utsøkt mat dyktige ansatte. Og hvilke smaker nydelige !!!! Må besøkes.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, Kjelleng
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og hyggelig betjening.
Fikk en tre retters som var fantastisk . Aldri tidligere fått bedre tunfisk. En god og lun atmosfære , litt bort i fra mas og støy.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, eriksA4981FO
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Etter å ha gått rundt for å velge restaurant lenge og sett at de fleste tilbyr det samme og innkasterne er nærmest masete i konkurransen av gjester, så fant vi denne fantastiske perlen. Med smakfullt interiør i en rolig gate, men likevel sentralt ble vi servert en høyklassig tre retters meny under 200kn som smaket fantastisk. Tunfisken i varmretten var magiskt god og alt veldig lekkert servert og servicen var veldig god og kunnskapsrik . Så terningkast 6 fra oss, vi kommer gjerne tilbake :)

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, Helen M

Reisende som så på Giaxa, så også på

Har du vært i Giaxa? Del dine erfaringer!