Anmeldt 7. august 2018

Hotellet ligger flott plassert innerst i en vik like utenfor Hvar by, ca 10 minutter å gå til sentrum. Hadde superior rom med havutsikt. Liten balkong, men stor nok til 2, gikk også å sitte 4 ved siden av hverandre. Bra størrelse på badet, kunne ønsket oss "ren" dusj i stedet for dusj i badekar. Meget bra frokostbuffet! Her plukkes brukt bestikk og service mens man henter ny porsjon. Rent og ordentlig, nye håndklær hver dag, sengen oppredd
hver dag. Hotellet har også gjort det tilgjengelig for bevegelseshemmete.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, kirenoj
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Hotellet eller bomaskinen har en flott beliggenhet med utsikt utover bukten og øyene utenfor.
En slik stor maskin blir fort upersonlig og lite koselig. Fint bassengområde, men det oppfattes veldig kompakt og du ligger helt inntil naboen. Hyggelig turvei fra hotellet til Hvar by (8-10 min). Vi bestilte superior rom med balkong og sjøutsikt.
Rommene er veldig små, nærmest som en lugar å regne. For denne prisen bør du forvente noe mer.
Husk å sende melding til hotellet at du vil så høyt som mulig. Her er alle rom som kan skimte sjøen Superior rom.....
Hvar er nydelig, dyrt og en fin lekegrind for de velstående.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, LasseJohannessen
SuncaniHvarHotels, General Manager på Amfora Hvar Grand Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2018

Dear Valued Guest,

Thank you for taking the time to review Amfora, hvar grand beach resort and share your experience with us.

We regret to hear that you were not completely satisfied with your experience at our resort. Please be kindly informed that we are very fair when it comes to the representation of our rooms which are indeed space-efficient; however, we are very honest about their sizes. All the dimensions of our rooms, pictures and virtual tour are available on our website to ensure guests are fully informed when making a booking.

We sincerely welcome you back to our hotel so we can reinstate your trust in us.

Kind regards,
Amfora Team

Anmeldt 3. juni 2018 via mobile enheter

Amfora har en flott beliggenhet og omgivelser. Bassenget er innbydende og det er kort vei til en offentlig strand. Stranda består av småstein, noe som gjorde det vanskelig for enkelte å bade uten badesko.
Frokosten var stor og innholdsrik. Her er det noe for de fleste ganer. Frokostsalen framsto som støyete da det var gjenklang fra vegger og noe høy musikk.
Hvar framsto som en større partyøy enn jeg forventet. Masse ungdommer som holdt det gående, særlig natterstid.
Et lite stykke nedenfor hotellet var det fest hver kveld til langt på natt med høy musikk og feststemte mennesker. Bassen hørtes meget godt inne på hotellrommene.
De ansatte og folkene på Hvar var meget hyggelige og gjestfrie. Absolutt verdt et besøk.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, 19bgt
Anmeldt 24. mai 2018 via mobile enheter

Helt ordinært hotell og fasiliteter. Hyggelig betjening og enkelt å finne frem. Mat og drikke tilbys flere steder og er helt ok. Buffet har litt å gå på hva gjelder mat og renslighet. Savner mulighet eller krav om desinfeksjon av hender før grafsing i tilbudene. En grei ferie med stor utskiftning av gjester tyder på charter hotell og profft opplegg.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Endre H
Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Jeg og min kjæreste bodde 5 netter på et superior rom med utsikt mot sjøen. Vi benyttet oss av bassenget, restauranten, frokosten, treningsrom, consierge og room-service. Alt var fantastisk!

Vi opplevde ikke store problemer med solsenger, til tross for at mange var opptatte. Frokosten var utsøkt og oppmerksomme kelnere vartet opp med kaffe hver gang koppen var tom. Hver gang vi ønsket å booke et bord på restaurant, en tur eller noe annet fikk vi hjelp med en gang.

En av nettene hadde hotellet en enorm fest (ultra beach hvar) med 4500 besøkende. Dette er utrolig vanskelig å få til på en god måte men jeg mener de løste utfordringene perfekt. Alle følte seg trygge, opplegget var profesjonelt og vi fikk alltid hjelp om det var noe.

Skulle jeg kommentert en ting er det maten på restauranten ved vannet, utenfor hotellet. Den er nok drevet separat, men anbefales av hotellet. Maten er overpriset og svak sammenlignet med konkurrentene. Men dette skal ikke ødelegge rangeringen til selve hotellet.

Takk for et flott opphold. Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Jan H
SuncaniHvarHotels, General Manager på Amfora Hvar Grand Beach Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2017

Dear Valued Guest,

We are delighted to read your wonderful review of our hotel. It makes us happy when our valued guests take time to share details of their stay with us.

We are particularly happy to hear that we managed to make you feel comfortable at the hotel during the Ultra Music Festival, as this was our utmost priority for all our guests. Our staff and management gave their best to handle the situation professionally and great attention was put to make our existing guests satisfied with their stay with us - we are pleased you felt this way.

Moreover, we are delighted to read that you would stay with us again, as we sincerely welcome you back to Amfora, hvar grand beach resort for yet another memorable stay.

Kind Regards,
Amfora Team