“Beste biffen på Hvar”

Vurdert som nr. 13 av 160 Restauranter i Hvar
God for: Vakker utsikt, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 9. september 2017 via mobile enheter

Her var maten perfekt, både lammet og biffen. Servicen er profesjonell og de er så høflige. Fikk noen nydelige varme boller før maten også.

Takk, Marlen G

Anmeldt 24. juli 2017 via mobile enheter

Flott restaurant ved havet. Vi bestilte biff med tilbehør, og biffen var utrolig mør og perfekt stekt. Vi ble tatt godt i mot og servicen var god under hele besøket. Servitøren anbefalte både mat og vin som falt i smak. Anbefales på det sterkeste dersom man er ute etter god biff med god vin til.

Takk, fridato
Anmeldt 16. mai 2017

de har en hyggelig atmosfære og dyktig betjening. biffen de serverte var som "smør", den beste jeg har smakt. bare husk å bestill tilbehør.

Takk, Ove B
Anmeldt 27. juli 2016 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 9 personer, kollegaer med god erfaring innenfor mat. Alle jobber til daglig på en ekstremt god restaurant, og dermed ble vi skuffet her. Jeg som ikke tåler gluten, kunne ikke få noen saus - da all deres saus kommer ferdig levert på boks, og de visste ikke hva de inneholdt. Kjøttet ble bestilt medium, men var langt over det, veldig veldig blodig. Servicen var ok, men maten var bare katastrofe.

2  Takk, Vibeke T
Anmeldt 19. juli 2016 via mobile enheter

Var her med min kjære og et vennepar. Bestilte biff alle mann(og damer) og en av de absolutt beste biffene jeg har smakt. Servicen var utrolig bra, og de hadde full kontroll når det begynte å minke på hvin og de ga oss påfyll. Anbefales på det sterkeste

Takk, Richard Å

Har du vært i Val Marina? Del dine erfaringer!