“Yppelig”

Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 11. september 2017 via mobile enheter

Jeg spiste en varm forrett; gnocchi, det var godt. Samboeren spiste en lokal rett med kjøtt og gnocchi. Vi fikk gratis forrett, sjokoladekake og en lokal liten drikk til slitt. Kjempegod service og koselig sted med fin utsikt. Mojitoen var også god!

Takk, 640marleng

Anmeldt 11. september 2017 via mobile enheter

Vi endte tilfeldigvis opp på denne restauranten og det var veldig bra. Maten var god, servicen veldig bra og vi fikk i tillegg en liten dessert og en liten dram gratis etter maten. Anbefales!

Takk, HansCM88
Anmeldt 28. mai 2017 via mobile enheter

Vi hadde to gode måltidene på denne restauranten! Flott betjening, god mat og vidunderlig utsikt over alle båtene som kommer til og fra havna i Hvar by. Anbefales

Takk, GuroMandal_Norge
Anmeldt 22. juli 2016 via mobile enheter

Fantastisk utsikt, men kun fire border som har den fineste utsikten, så kan anbefale å booke bord. God mat til en fornuftig pris.

Takk, Helene A
Anmeldt 13. juli 2015 via mobile enheter

Vi hadde en meget god middag med familien. Betjeningen er høflig og hyggelig, maten var utmerket, prisene er på er fornuftig nivå og utsikten er perfekt (fra ytterst på terrassen).

Takk, Reiselystig

Har du vært i Plava Alga? Del dine erfaringer!