Anmeldt 9. juli 2016 via mobile enheter

Dette hotellet, er noe vi aldri mere kommer til å bo på, de kommer ikke å rydder rommet etter 09 om morgenen, sliter du med at du trenger AC kan du ikke bo her det er gammelt og slitt og virker svært dårlig. Betjeningen er OK. Utsjekking er kl 10 om morgen litt for tidlig når du er på ferie. Hjelpsomme med å finne båt men tenker lite på at uc er 10 og sender deg på båt flere timer etter. Stedet er vel ikke dyrt men ikke verdt pengene. God ferie Folkens

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Stig N
orvas2016, Reception på Aparthotel Pharia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2016

Dear Stig!
Thank you for taking time and give us such extensive review. I am sure it will be helpful for all future guests who decide to visit Hvar and stay at our hotel. As well thank you for detailed description of our hotel room. We believe that our facilities are up to standards for a three star hotel and believe that our guests get good value-for-money by booking here.
Also,you told us at the reception that you do not want maids entering your room because of the large disorder. Usually they are entering in the room every day to change towels and toilet paper.
We are really sorry because you were unhappy because of check out but on every our page and when you make reservation is written that check out is at 10 o'clock.

However, I also hope that you will come and visit us again, maybe this time for a longer period and enjoy your days in Hvar once again!

Best regards,
Pharia team

Anmeldt 4. september 2015

Vi har tilbragt en uke på fantastiske Hvar, blant annet for å feire bryllup for Annes datter Maria og hennes Nino. Framfor et av større hotellene valgte vi Aparthotel Pharia, som har både leiligheter og rom. Vi hadde en standard junior suite med havutsikt og balkong - og det var på plass! Gode rom, rent og fint - kjøleskap og det meste på plass. papirservietter på badet og en vannkoker hadde gjort seg. For rom er frokost inkludert, og den var faktisk overraskende bra - man kunne bestille egg, omelett etc. fra en av de hyggelige ansatte og spise på en behagelig terasse. Fin gangavstand til sentrum, bare et "spøtt" ned til havet og strandpromenaden, dog er det mer svaberg og trapper til sjøen enn barnevennlig strand på denne siden. Svært hyggelig personale uansett dag eller tid på døgnet og døgnbetjent resepsjon. ACen var behagelig støysvak på vårt rom og fungerte bra, selv om det var varmt i vår uke. Den store fordelen ved et slikt hotell er at man får nærhet til personalet og at den personlige servicen virkelig er personlig! Vi skal tilbake til Hvar, somer så vakkert og variert, og vi vil helt sikkert vurdere Pharia. Når man kommer med kofferter etc. anbefales taxi, for det er jo en marsj fra havnen til hotellet, men for øvrig er jo denne turen en opplevelse i seg selv - man går forbi både Hulabarer og flotte restaurant- og hotellanlegg på en vakker vei til sentrum

Dato for oppholdet: august 2015
2  Takk, Nils Gjermund N
Anmeldt 15. august 2015 via mobile enheter

Hotellet har en flott beliggenhet bare 15 minutters gange fra sentrum og 3 minutter til stranda. Vårt rom hadde flott sjøutsikt. Vi fikk mye for pengene her i forhold til andre hotell på øya. Stor suite med stor balkong. Hotellet har en enkel standard og de som jobber der er veldig behjelpelige.

Dato for oppholdet: august 2015
1  Takk, Ingri R
Anmeldt 18. juni 2015

Koselig hotell med fin utsikt over bukten ved Hvar. Rene og ryddige rom med moderne interiør. Hyggelig betjening med døgnåpen resepsjon. Vi hadde inkludert frokost som var kjempegod med tilbud om egg, bacon og pølser og mer.

Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, Ingrid H
Anmeldt 19. mai 2014 via mobile enheter

Bodde i en kjempefin villa med eget svømmebasseng tilknyttet hotellet. Personalet er hyggelige og serviceinnstilte. God frokost til en rimelig penge, egg og omelett tilberedes etter forespørsel. Gangavstand 10-15 minutter til sentrum.

Dato for oppholdet: mai 2014
Takk, Vibeke L
Pharia, Receptionist på Aparthotel Pharia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mai 2014

Hello Vibeke,

thank you for your kind review!

We truly hope you enjoyed your stay at the villa and that your time spent in Hvar (and on the island of Hvar) will be a treasured memory that will stay with you for a long time.

We'd love to see you again as our guest!

Best regards,
Aparthotel Pharia Staff