Anmeldt 4. august 2016 via mobile enheter

Vi er en familie med to voksne og to tenåringer. Bodde her tre netter i en standard leilighet med sjøutsikt. Leiligheten var stor og romslig og akseptabelt rengjort. Ekstrasengen er en sovesofa som ikke var spesielt behagelig, men for tre netter gikk det greit.
Daglig rengjøring med skifte av håndklær.
Det er mulig å leie badehåndklær for 15 kuna pr dag.
Aircondition i vår leilighet fungerte svært dårlig- mye lyd, men lite avkjøling. Vi sa fra om dette i resepsjonen og fikk da låne en gulvvifte.
Alle de ansatte vi møtte var veldig hyggelige, imøtekommende og service-minded.
Beliggenhet: et lite stykke unna "sentrum" av Hvar, ca 10-15 minutter å gå. Stille og rolige omgivelser. En liten matbutikk få meter fra hotellet.
Kort vei til fantastiske bademuligheter med krystallklart vann. Det er mulig å leie solsenger/parasoll ved klippene like nedenfor hotellet. Her er det badetrapper som gjør det enkelt å komme opp av vannet. Anbefaler badesko siden det er mye kråkeboller i vannet og spisse/taggete svaberg som et veldig vonde å gå på.
Dette er ikke noe luksushotell, men vi synes vi fikk det som er å forvente av et tre-stjerners hotell.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, 685_sea
orvas2016, Reception på Aparthotel Pharia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2016

Dear Valued guest,

Thank you for giving us review on you stay at our hotel and for your criticism.
several times happened that AC are overloaded because all work at the same time .
Because of this overload we serviced all climates. I am really sorry because of the shower. We are always trying to fix everything immediately when the guest tell us.

Thank you! So glad you had a nice time in Pharia and hope to see you again soon! Best regards

Pharia team

Anmeldt 9. juli 2016 via mobile enheter

Dette hotellet, er noe vi aldri mere kommer til å bo på, de kommer ikke å rydder rommet etter 09 om morgenen, sliter du med at du trenger AC kan du ikke bo her det er gammelt og slitt og virker svært dårlig. Betjeningen er OK. Utsjekking er kl 10 om morgen litt for tidlig når du er på ferie. Hjelpsomme med å finne båt men tenker lite på at uc er 10 og sender deg på båt flere timer etter. Stedet er vel ikke dyrt men ikke verdt pengene. God ferie Folkens

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Stig N
orvas2016, Reception på Aparthotel Pharia, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2016

Dear Stig!
Thank you for taking time and give us such extensive review. I am sure it will be helpful for all future guests who decide to visit Hvar and stay at our hotel. As well thank you for detailed description of our hotel room. We believe that our facilities are up to standards for a three star hotel and believe that our guests get good value-for-money by booking here.
Also,you told us at the reception that you do not want maids entering your room because of the large disorder. Usually they are entering in the room every day to change towels and toilet paper.
We are really sorry because you were unhappy because of check out but on every our page and when you make reservation is written that check out is at 10 o'clock.

However, I also hope that you will come and visit us again, maybe this time for a longer period and enjoy your days in Hvar once again!

Best regards,
Pharia team

Anmeldt 4. september 2015

Vi har tilbragt en uke på fantastiske Hvar, blant annet for å feire bryllup for Annes datter Maria og hennes Nino. Framfor et av større hotellene valgte vi Aparthotel Pharia, som har både leiligheter og rom. Vi hadde en standard junior suite med havutsikt og balkong - og det var på plass! Gode rom, rent og fint - kjøleskap og det meste på plass. papirservietter på badet og en vannkoker hadde gjort seg. For rom er frokost inkludert, og den var faktisk overraskende bra - man kunne bestille egg, omelett etc. fra en av de hyggelige ansatte og spise på en behagelig terasse. Fin gangavstand til sentrum, bare et "spøtt" ned til havet og strandpromenaden, dog er det mer svaberg og trapper til sjøen enn barnevennlig strand på denne siden. Svært hyggelig personale uansett dag eller tid på døgnet og døgnbetjent resepsjon. ACen var behagelig støysvak på vårt rom og fungerte bra, selv om det var varmt i vår uke. Den store fordelen ved et slikt hotell er at man får nærhet til personalet og at den personlige servicen virkelig er personlig! Vi skal tilbake til Hvar, somer så vakkert og variert, og vi vil helt sikkert vurdere Pharia. Når man kommer med kofferter etc. anbefales taxi, for det er jo en marsj fra havnen til hotellet, men for øvrig er jo denne turen en opplevelse i seg selv - man går forbi både Hulabarer og flotte restaurant- og hotellanlegg på en vakker vei til sentrum

Dato for oppholdet: august 2015
2  Takk, Nils Gjermund N
Anmeldt 15. august 2015 via mobile enheter

Hotellet har en flott beliggenhet bare 15 minutters gange fra sentrum og 3 minutter til stranda. Vårt rom hadde flott sjøutsikt. Vi fikk mye for pengene her i forhold til andre hotell på øya. Stor suite med stor balkong. Hotellet har en enkel standard og de som jobber der er veldig behjelpelige.

Dato for oppholdet: august 2015
1  Takk, Ingri R
Anmeldt 18. juni 2015

Koselig hotell med fin utsikt over bukten ved Hvar. Rene og ryddige rom med moderne interiør. Hyggelig betjening med døgnåpen resepsjon. Vi hadde inkludert frokost som var kjempegod med tilbud om egg, bacon og pølser og mer.

Dato for oppholdet: juni 2015
Takk, Ingrid H