“God mat”
Anmeldelse av Fig Cafe Bar

Fig Cafe Bar
Vurdert som nr. 3 av 159 Restauranter i Hvar
Anmeldt 13. august 2017 via mobile enheter

God og billig mat☺️ hyggelige servitører og hyggelig sted☺️ vil absolutt anbefale dette, men de hadde ikke så mange retter å velge mellom

Takk, Emmaggg

Anmeldt 13. august 2017 via mobile enheter

Var her først på middag på kvelden..
Da fikk vi nydelig mat..
Ble vitne til en krangel mellom betjeningen, og de var tydelig slitne etter en lang dag på jobb..
Morgenen etter hadde vi frokost/lunch her.. hadde vi ikke gjort det, så hadde vi gitt full score..
Skuffet etter lunchen..
Har køordning, og tar ikke imot bordbestilling..

Takk, modusgunnar
Anmeldt 13. juli 2017 via mobile enheter

Litt skjult, men i en bakgate finner du dette hyggelige stedet. Menyen er ikke stor, men maten og servicen er god. Sjekk ut websiden for meny.

Takk, Mokape23
Anmeldt 10. juli 2017 via mobile enheter

En atmosfærisk, liten restaurant. Har spist der to ganger i løpet av ferien. Veldig fornøyd begge gangene. Brie/brød/salat-greie er helt perfekt lunsj i varmen. Hyggelig klientell også. ☺️

Takk, Hanne V
Anmeldt 11. juni 2017

Fint lite lunsjsted som ligger i en koselig bakgate. Veldig hyggelig betjening og eier som også var der, ikke så mange sitteplasser. Spiste en deilig bruchetta med fiken. Veldig bra smaksammensetning. Hadde ikke fatøl, men lar ikke det trekke ned. Ikke spesielt dyrt.

Takk, Eddie S

Har du vært i Fig Cafe Bar? Del dine erfaringer!