“Supert til lunsj”

Restaurant STREET FOOD LA STRADA
Vurdert som nr. 1 av 3 Smått og godt i Makarska
Anmeldt 5. juli 2022 via mobile enheter

Street Food La Strada er et utmerket valg, spesielt for en lunsj. Menyen et stor, og har noe for alle.

Jeg spiste Cesar-salat en dag og cheeseburger en annen dag. Salaten hadde for mye dressing (kunne evt. heller servert litt ekstra i skål ved siden av), men både kyllingen og grønnsakene var friske og gode. Burgeren var jeg veldig fornøyd med, og chipsen jeg bestilte ved siden av var også kjempegode.

Stedet er enkelt og ungdommelig, med sitteplasser både ute og inne. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: juli 2022
Takk, LineH79

Anmeldt 17. august 2019

Lekker og god mat. Svært hyggelig betjening😀👍. God beliggenhet, ved markedsplassen. Anbefales,kommer gjerne tilbake.

Takk, merethe308
Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Meget god mat, meget god service, flinke og godt engelsktalende servitører. Beste lunsjen vi har spist på Makarska. Anbefales!

Takk, cambar77
Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Spiste lunsj, beste lunsjen i Makarskar rask og god service av flink og godt talende engelsk servitør. Denne anbefales

Takk, 70 740 603
Anmeldt 26. juli 2019

Rimelig og god mat og drikke. Rask service og hyggelig staff. Anbefales varmt for single og familier.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Sema K

Reisende som så på Restaurant STREET FOOD LA STRADA, så også på

Makarska, Split-Dalmatia County

Har du vært i Restaurant STREET FOOD LA STRADA? Del dine erfaringer!