Gratis avbestilling frem til 26.09.22
Gratis avbestilling frem til 29.09.22
FindHotel
Gratis avbestilling frem til 26.09.22
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Meget flott hotell med de fantastiske rom og personale. God beliggenhet for strand og tur. Frokost av beste sort. De beste restauranter i umiddelbar nærhet. Hele hotellet har en gjennomgående arkitektur en hver vil beundre og service som står til beste karakter. Anbefales

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, sveinhasseo
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Nydelig lite hotell bare hundre meter fra stranden. Helt nytt og veldig gjennomført. Fantastisk personale. Glimrende frokost, brød i alle varianter, egg, omelett og pannekaker på bestilling om ønskelig. Vi hadde stort fint rom med balkong mot vest og solnedgangen. Litt trafikk på dagtid, men det er ikke et problem for rommene er så godt lydisolert og AC fungerer utmerket. Bra wifi på hele hotellet. Kan egentlig ikke finne noe negativt å si om hotellet. Litt harde senger kanskje, men det finner man vel egentlig overalt utenfor Skandinavia ?

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, rogerj_rgensenkimo
Anmeldt 20. juni 2019 via mobile enheter

Hotellet er nytt, renslig og moderne. Perfekt for par! Meget luksuriøst preg, helt til fingerspissen. Butikk og apotek rett over gaten og minibank rett utenfor hotellet.
Betjeningen er meget høflige og gjør alt for at du skal ha en perfekt ferie.

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, elisabethm888
Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Dette er et stille og rolig hotell med et personale som setter deg som gjest i sentrum. Her er et godt utbygd og gratis wi-fi nett, god størrelse på hotellrommet, godt med skapplass, fin sittegruppe, fint treningsstudio med AC og gode apparater, godt utvalg i minibar og et flott bar i nærheten av et lite men stort nok basseng for et hotell på denne størrelsen. Fin balkong med tilstrekkelig plass. God garasje under tak med egen bom. Godt renhold, ryddig og pent. God assortert frokost med grovt brød, musli, fersk frukt, yoghurt, assortert pålegg mm. Du kan bestille kokt egg, omelett, stekt egg, bacon og/eller pannekaker. Og sikkert mer om du ønsker. NB! Teppegulv på vårt rom - så om du ønsker uten, må du sjekke om de har. Godt renhold med støvsuging og skifte av håndklær hver dag.
Vi er storfornøyd og kommer gjerne tilbake hit! Takk for oss :)

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Reginexo
Ivan G, Guest Relations Manager på Hotel Ani, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2018

Dear 'Reginexo',

thank you very much for taking the time and effort to write this review! It makes so happy to see that our guests spend their vacation care free and enjoying themselves!

We hope to welcome you again sometimes!

Kind regards,

Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Ypperlig hotell, hvis du er ute etter en stille, rolig og behagelig atmosfære. Flotte rom og svært god service. Kort vei til stranda og bassengområdet er godt alternativ.
Her burde alle kunne kose seg.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Terje G

Dear 'Terje G',

Thank you so much for sharing your experience at our hotel! :D We hope to welcome you back again.

Kind regards!