“Helt tipp topp!”
Anmeldelse av Tempera Streetfood & Bar

Tempera Streetfood & Bar
Vurdert som nr. 4 av 89 Restauranter i Makarska
Anmeldt 9 september 2017 via mobile enheter

Jeg dro hit ganske så tilfeldig da det ligger like ved stranden. Men jeg ble definitivt ikke skuffet! Jeg var her tidlig på kvelden, så jeg kunne ikke bestille alt fra menyen, men de har et godt utvalg og mye forskjellig å velge mellom. Servitøren var utrolig profesjonell og hyggelig, og hjalp meg med å velge vin til maten. Maten de har er ganske tradisjonell mat som serveres med "en vri". Moderne og smakfullt!

Takk, Silvia Z
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 8 september 2017 via mobile enheter

Bestilt bord, men ble litt for seine... det løste betjeningen mesterlig vi var 8 personer som bestilte forskjellig mat.
Maten og omgivelsene var fortreffelige.
Kan anbefales på det sterkeste.

Takk, John Arild L
Anmeldt 2 september 2017 via mobile enheter

Kult sted, artig vri på servering av maten, maten serveres på trefjøl, bra meny og god mat. Fine lokaler, spesielt bra toalett med diverse toalettartikler tilgjengelig. Hyggelig betjening og bra service. De glemte noe av drikkebestillingen, men serverte gratis dessert som gjorde det hele til en fantastisk kulinarisk opplevelse!

Takk, Kathrine Ø
Anmeldt 31 august 2017 via mobile enheter

Vi var 6 stk, ikke forhåndsbestilt bord, men det var ikke noe problem. Fikk aperitiff og "dessertplanke" on the house. Vi spiste tunfisk, catfish, tre varianter av biff og bruchetta. Alt nydelig anrettet på lange trefjøler. God rødvin og hvitvin etter kelners anbefaling. Verdt hver eneste kuna, kommer gjerne igjen!

Takk, Anne F
Et TripAdvisor-medlem
Bergen, Norge
Anmeldt 21 august 2017 via mobile enheter

Tempera er et friskt pust i jungelen av turistifiserte spisesteder i Makarska. Rene smaker og rustikk mat. Hyggelig atmosfære og betjening. Verdt et besøk

Takk, Et TripAdvisor-medlem

Reisende som så på Tempera Streetfood & Bar, så også på

Makarska, Split-Dalmatia County

Har du vært i Tempera Streetfood & Bar? Del dine erfaringer!