“Pinseaften med venner”

Vurdert som nr. 4 av 131 Restauranter i Makarska
Prisklasse: kr 143 - kr 357
Anmeldt 27. mai 2023 via mobile enheter

God mat. God service.
- biffen gjennomstekt og brød under biffen var svidd.
Kommer tilbake alikevek da det stort sett var ok.

Dato for besøk: februar 2023
Takk, bjørnar aron a

Anmeldt 18. mai 2023 via mobile enheter

Topp betjening og topp mat. God valuta for pengene. Rettene ble fint presentert og smakte veldig bra. George som serverte oss passet veldig bra på oss og forklarte godt hva de enkelte rettene bestod av.

Dato for besøk: mai 2023
Takk, Vidar M
Anmeldt 14. mai 2023

Nydelig mat & god service i hyggelige omgivelser. Vi spiste der 2 ganger - første gang middag - dag 2 lunsj. Begge dager nydelig mat, flott presentert, gode smaker og hyggelig betjening. Ikke den billigste restauranten i området, men absolutt en av de aller beste. Kan absolutt anbefales

Dato for besøk: mai 2023
Takk, SteRos
Anmeldt 14. september 2022

Det beste måltidet jeg kan huske på noen år. Helt utsøkt mat, dempet belysning og en ellers trivelig betjening. Er i skrivende stund fortsatt i Makarska og skal tilbake hit før ferien et over. 11/10

Dato for besøk: september 2022
Takk, Vebj_rg2022
Anmeldt 7. august 2022 via mobile enheter

Topp kvalitet på maten, fin atmosfære, hyggelig betjening. Chefs burger, risotto og tacos smakte aldeles nydelig, kan anbefales.

Dato for besøk: august 2022
Takk, Darwin C

Reisende som så på Tempera Streetfood & Bar, så også på

Makarska, Split-Dalmatia County

Har du vært i Tempera Streetfood & Bar? Del dine erfaringer!