Anmeldt 9. oktober 2017

Vi var tre damer og fikk rom med en dobbeltseng og en enkel seng. Gode senger. Rommet lå ut mot bassenget, med utsikt til skogen bak. Minibar, praktisk rom, med skjult garderobe, romslig bad med dusj i badekar.Praktisk innredet, både rom og bad.Renhold var utmerket. Frokost fremsto som litt kjedelig og kip, til et så flott hotell. Bacon så jeg bare en dag, men man kunne bestille omelett. man kan spise frokost ute og inne. Uteplassen var fantastisk, med utsikt over sjø og havn. Synd det ikke var middagsservering også på denne suverene plassen. Hadde gjerne spist middag her.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, bente-57
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Dette hotellet ligger i enden av selve bykjernen i Makarska, kort gange til sentrum. Et diskotek like i nærheten, men ikke veldig plagsomt på natten. Hyggelig betjening og OK frokost. Lunsj på hotellet er også god, spesielt pizzaen. Vi hadde rom med utsikt mot havet. God planløsning med unntak av at toalettdør er i glass. Anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Melsom81
Anmeldt 25. juli 2017

Hotellet har flott beliggenhet i havnen i Makarska. Romslige, rene rom med fresht interiør. Stort bad, og godt med skapplass. Vi hadde rom med fransk balkong, rommene vender ut mot havnen. Kan bli litt livat utpå kvelden, men Deep som er utestedet ved siden av stenger 2 og da blir det stille. Utsikten fra rommet veier opp for litt bråk om kvelden synes vi, for den var helt nydelig. Litt kjedelig frokost, men deilig å sitte ute på terrassen om morgenen. Det er også mulig å bestille ekstra, som f.eks pannekaker og omelett, det er bare å spørre. Vi spiste pizza til lunsj på hotellets restaurant, den var veldig god. Stranden ved siden av hotellet er liten, så du må opp tidlig om du skal få plass. Hotellet har også et lite bassengområde som vi ikke brukte, stranden er jo rett ved. Veldig hyggelig og hjelpsomt personale, vi reiser gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Dura64
Anmeldt 3. juni 2017 via mobile enheter

Vi har vært en gjeng på 15 personer som har bodd på hotellet. Alle er veldig fornøyd. Hotellet er rent og pent. Hotellet fungere veldig bra for min gruppe som har en synsutfordring. Beliggenheten er også ypperlig. Enkelt å finne gode restauranter i nærheten og også mulig å bade i sjøen rett ved hotellet.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, 697gerdj
Anmeldt 28. mai 2017 via mobile enheter

Cirka en og en halv times kjøretur fra flyplassen i split. Bussen stoppet rett utenfor hotellet. Raske innsjekk. Hotellet har heis trinnfri adkomst. Rekkverket stopper før de siste trinnet i trappa det er litt skummelt. Nydelig frokost er i stor spisesal, mulighet til å sitte ute så terrasse. Veldig hyggelig betjening. Badekar med dusj. Badekar er alltid ned tur. Safe på rommet samt Minibar. Fransk balkong. Gratis Wi-Fi

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, vaibmu