Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Dette er et helt fantastisk hotell! Fantastisk betjening som ordnet med taxi reservasjonener, restaurant booking og alt vi hadde av behov. Hotellet har god standard, ligger rett ved stranden og kan på det varmeste anbefales. Vi stortrivdes!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Bjorn337
Anmeldt 1. juni 2018

Vi er tilbake her for 3.gang. Alltid like hyggelig betjening, god mat, kort vei til stranden. For oss har dette blitt det perfekte hotellet. Vi har bare vært her i begynnelsen av juni og da har alle overskudd, men det er nok litt mer hektisk i juli august.

Romtips: Flott utsikt i 3. Etg.
Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Woman57
Anmeldt 31. august 2016

Nydelig plassert helt ved stranden. Rent og ryddig med deilig frokost og vennlige ansatte. De ansatte er meget service innstilt og strekker seg langt for vi skulle være fornøyd. Man kan ikke ha det bedre.i

Romtips: Flott utsikt til havet og menneskene på strandpromenaden
Dato for oppholdet: august 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Eric923
Anmeldt 12. juli 2016 via mobile enheter

Fantastisk service på alle måter! Uforglemmelig opphold og ferie , anbefales på det varmeste ❤️ Fint for store som små. Rent og pent til alle døgnets tider. Meget hyggelig betjening både i resepsjonen og i restauranten. De gjør virkelig alt for at du skal trives mens du er gjest hos dem. Maten i restauranten er veldig bra. Mye mat og god drikke

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, Sunniva S
Anmeldt 17. mai 2016

Ankom med bil. Lett å finne parkering i hotellets parkeringsrom.
Svært hyggelig betjening, og fine rom. Hotellets spiserestaurant var en hyggelig overraskelse. Fint å bo i denne delen av byen som er rolig og trivelig. Stranden en er bare 10 meter fra hotellet. Ingen biltrafikk forbi hotellet.

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, Rune H