“Utmerket”
Anmeldelse av Maká

Maká
Vurdert som nr. 37 av 127 Restauranter i Makarska
Anmeldt 23. september 2021

Vi var på Maka 2 siste dager av ferien vår i september. Pizza og pasta var meget godt. Velbalansert smak på pizzaene. Saftig og velsmakende. Pasta er hjemmelaget og i likhet med pizza velsmakende.
Kanskje beste restaurant i Makarska. Kjøkken med åpen løsning, innredet med beste italiensk utstyr. Pent innredet restaurant hvor de har tenkt på alt. Personalet er veldig vennlig og kunnskapsrik.

Dato for besøk: september 2021
Takk, jasredzi

Anmeldt 19. august 2022 via mobile enheter

Anmeldt 7. august 2022

Anmeldt 1. august 2022 via mobile enheter

Anmeldt 24. juli 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022

Reisende som så på Maká, så også på

Makarska, Split-Dalmatia County

Har du vært i Maká? Del dine erfaringer!