“Flott beliggenhet”

Kjøkken: Kroatisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 20. september 2021

Restauranten ligger fantastisk til. Maten var god (ostefylt biff), og en lokal rødvin smakte utmerket til. Servitøren litt uerfaren, men gjorde så godt han kunne.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Nin68

Anmeldt 25. september 2019 via mobile enheter

Deilig fisk, nydelig biff og en fantastisk tunfisk. Idyllisk beliggenhet helt i strandkanten. Anbefales!

Dato for besøk: september 2019
Takk, solfridw
Anmeldt 17. september 2019 via mobile enheter

Må bare skryte av restauranten Il Golfo.
Vi hadde en fantastisk servitør Mata.
Han var rask til å ta imot bestilling, og både drikke og mat kom raskt.
Maten smakte nydelig og atmosfæren var rolig og hyggelig.
Kan absolutt anbefales.
Det er første, men absolutt ikke siste gang vi spiser her. Terningkast 6

Dato for besøk: september 2019
Takk, 1962renateh
Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

Midt på treet pizza. Spiste med skine og ruccola, samt 4oster. Som forventet ut fra tidligere omtaler vil jeg si. Vil du ha pizza, er dette en grei plass å besøke i området tror jeg

Dato for besøk: august 2019
Takk, karolinet790
Anmeldt 10. august 2019 via mobile enheter

Veldig god pizza. Reisefølge hadde lasagne som var ganske tørr og lite kjøtt i. Fin beliggenhet ved stranda.

Dato for besøk: august 2019
Takk, victoriajm1

Reisende som så på Il Golfo, så også på

Makarska, Split-Dalmatia County

Har du vært i Il Golfo? Del dine erfaringer!