“En litt bortgjemt perle”
Anmeldelse av Don Antonio

Don Antonio
Vurdert som nr. 6 av 127 Restauranter i Makarska
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 23. september 2021

Vi fant denne restauranten litt tilfeldig på vei fra stranda, Fantastisk god mat og hyggelig betjening. Egen olje og vin ble servert til nydelig mat. Imponert over presentasjonen av maten. Potetene ble servert på en veldig annerledes og lekker måte (i skiver på et grillspyd) og de smakte veldig godt. Måltidet ble avsluttet med likør og grappa på huset. Det ble 2 hyggelige kvelder her ila en uke.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, ToneJ22

Anmeldt 23. september 2019 via mobile enheter

Bestilte sjømat. Store posjoner. God mat. Han som drev stedet var veldig hyggelig og pratsom. Fortalte at han hadde en vingård ett godt stykke fra Makarska, som vi fikk smake div fra. Og olivenlund hjemme ikke langt fra makarska som han laget hjemmelaget olivenolje som han serverte på restauranten. Vi ble sittende der hele kvelden. Absolut et sted man bør besøke.

Dato for besøk: september 2019
Takk, AnneIr
Anmeldt 14. september 2019

I en litt bortgjemt gate, litt vekk fra strandpromenaden blir en møtt av en serviceinnstilt og morsom Antonio. Utrolig god mat til en grei pris, trivelig lokale og topp stemning. Bare må innom her hvis dere skal til Makarska. Anbefales

Dato for besøk: september 2019
Takk, Tromboring
Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

Kjempegod mat! God, men mektig trøffelravioli. Ravioli med bolognese var veldig god. Nydelig husets rødvin. Observant betjening og rask servering.

Må bestille bord dagen før.

Dato for besøk: august 2019
Takk, karolinet790
Anmeldt 5. august 2019

Under vårt 10 dager opphold var vi to ganger på denne restauranten. Servicen var upåklagelig ved første besøk, litt mer nøkternt andre gang, men ikke noe galt, bare ikke like oppmerksomme. Maten var det heller ikke noe å si noe på noen av gangene. Det var en grunn til at vi valgte å gå her to ganger. Vi spiste fisk begge gangene, anbefaler tunfisken og fisk med parmesan og pistasj. Det smakte kjempegodt. Prisen var det heller ikke noe å si noe på her. Dette stedet kan anbefales.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, 2014Eva

Reisende som så på Don Antonio, så også på

Makarska, Split-Dalmatia County

Har du vært i Don Antonio? Del dine erfaringer!