“Nydelig mat og lekre presentasjoner! ”
Anmeldelse av Restaurant Cvit Soli

Restaurant Cvit Soli
Vurdert som nr. 11 av 123 Restauranter i Makarska
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Vi gikk hit til lunsj, da vi bor på hotellet restauranten ligger i, og meny og bilder fra internett så lovende ut. Vi ble møtt av smilende og hyggelige servitører, og fikk en NYDELIG lunsj, helt ved strandpromenaden. Før de bestilte rettene ankom fikk vi hjemmelaget brød med ulike oljer til, samt restaurantens hjemmelagede fiskepaté *veldig godt *! Jeg bestilte '' sea platter'' og maten var både velsmakende og utrolig lekkert presentert, hvilket vekket appetitten i varmen. Både mat og service var så bra at vi dro tilbake for å spise middag samme dag, og vi ble ikke skuffet :) jeg fikk den beste tunfisk tataki jeg noen gang har spist, og nok en gang var presentasjonen av maten helt utrolig lekker! Jeg spiste også and (som for min preferanse kanskje kunne vært 1-2 minutter kortere varmebehandlet), men mør og med deilig sprøtt skinn, samt hjemmelaget potetstappe. Denne restauranten fortjener mange besøkende!!!

Takk, pernillemalenee
Gourmet, Owner på Restaurant Cvit Soli, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Thank You for beautiful review. You make me proud of my team. Many thanks

Anmeldt 3 dager siden

Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022
Anmeldt 1 uke siden

Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Reisende som så på Restaurant Cvit Soli, så også på

Makarska, Split-Dalmatia County

Har du vært i Restaurant Cvit Soli? Del dine erfaringer!