“Beste maten så langt”

Kjøkken: Kroatisk
Middagsalternativer: Reservater
Middagsalternativer: Reservater
Anmeldt 5. september 2019

Vi har fått ymse mat her i Kroatia, desto større er gleden ved i spise på Riva. Fantastisk mat, super betjening -hyggelig og kunnskapsrike og ikke minst behagelig og trivelig atmosfære. Anbefales,men husk å bestill bord. Kos og nyt

Dato for besøk: september 2019
Takk, Turid H
Restaurant_Riva, Guest Relations Manager på Restaurant Riva, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2019

Thank you so much for your kind review :) Hope we will see you again sometimes
Best regards, Riva stuff

Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Veldig god middag og god service. Gode anbefalinger i fra servitøren. Vi spiste 4 stk og alle var fornøyde med maten. Kan anbefale risotto.

Dato for besøk: september 2019
Takk, camillabergejohansen
Restaurant_Riva, Guest Relations Manager på Restaurant Riva, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2019

Thank you so much Lady Camilla :)
We are glad that we had chance to serve you and please you and we hope that we will have same that chance sometimes in the future ;))
Lots of love, Riva stuff

Anmeldt 29. august 2019 via mobile enheter

Var her 29.8. Veldig god service og beste fiskemiddag i Makarska. Fikk også vin anbefaling som passet perfekt til fisken. Nydelig anrettet. Anbefales! Tips er å ankomme før 20.

Takk, 369_ivindh
Restaurant_Riva, Guest Relations Manager på Restaurant Riva, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2019

Thank you so much for recognizing our quality and hard effort ! Hope we will have pleasure to serve you again sometimes :)
Best of luck and lots of love, Riva team

Anmeldt 24. august 2019 via mobile enheter

Jeg og min kone gjestet denne flotte restauranten to kvelder den uken vi ferierte i Kroatia. Vi ble begge gangene tatt i mot på en hjertelig måte og følte oss umiddelbart velkomne. Maten var begge kveldene proppet av gode smaker. Det varme været gjorde at vi umiddelbart ble servert drikke mens vi ventet på maten. De ansatte viste en respektfullhet som fikk oss til å føle oss spesielle. All mat blir laget fra grunnen av, og vi fikk derfor beskjed om hvor lang tid det ville ta før maten kom til bordet. Til drikke valgte vi Husets rødvin, faktisk en av de beste jeg har smakt: av Kroatias beste rødviner! Skal du oppleve en spesielt god dessert, prøv pannekaka, den er fantastisk god! Menyen innholder et rikt og variert utvalg av retter. Denne restauranten er ikke langt unna en plass i Michelinguiden. Vårt bord var plassert ute i den svale og fargerike hagen.

Takk, mortens951
Restaurant_Riva, General Manager på Restaurant Riva, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2019

Thank you dear sir for this big and beautiful review we hope to see you and your wife again with us ;)

Anmeldt 24. august 2019

Himmelsk god mat!
Vi spiste middag her to ganger og det var de to beste middagene for hele uka. Vi ble godt tatt imot og servicen var utmerket! Kelnere som passet på at vi hadde det vi trengte hele kvelden. Maten var kjempegod og porsjonene passe stor. Vi drakk husets rødvin Riva og den falt i smak hos oss. Gode desserter og kaffe avsluttet to fantastiske kvelder på Riva. Skal du til Makarska anbefales denne plassen!

Takk, HeidiM236
Restaurant_Riva, Guest Relations Manager på Restaurant Riva, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2019

It was a pleasure serving you. We are trying to be the best in our business and we are very happy when we read reviews like this from our guests. Hope to see you again sometimes :)
Best regards, Riva stuff

Reisende som så på Restaurant Riva, så også på

Makarska, Split-Dalmatia County

Har du vært i Restaurant Riva? Del dine erfaringer!