“Nydelig sjømat”

Kjøkken: Kroatisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 20. september 2021

Vi bestilte sjømatfat for to, med et par sideretter. Den kunnskapsrike her Milan som serverte oss, plukket ut en nydelig kroatisk hvitvin, til den særdeles sympatiske pris 210 Kn. Maten var aldeles fantastisk, service og stemning upåklagelig. Anbefales varmt!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Nin68

Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Anbefaler på det varmeste
Deilig mat,hyggelig atmosfære og kjempegod service
Stort og godt utvalg i meny og drikke

Dato for besøk: september 2021
Takk, IngerW120
Anmeldt 22. september 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat, service og atmosfære.
Feiret min mors bursdag med familie, og fikk med glede hjelp til organisering - det ble en fortreffelig kveld! Her får man mye for pengene!

Beste plassen vi har spist på her.

Takk, 674tobiasw
Restaurant_Riva, Guest Relations Manager på Restaurant Riva, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2019

It was a pleasure serving you and your kind family. Everything is easy when we have nice guests like you. We are looking forward to serve you again sometimes :)
Lots of love, Riva stuff

Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Fantastisk flott restaurant, nydelig mat som ble presentert på en svært delikat måte. Veldig hyggelige servitører, vi følte oss veldig velkommne og ivaretatt. Vi fikk en veldig god beskrivelse av rettene i menyen, noe som førte til gode valg av både mat og drikke. Vi ble svært fornøyd med besøket, spiste både lunch og middag på restauranten, anbefales på det varmeste.

Takk, AnitaS2936
Restaurant_Riva, Guest Relations Manager på Restaurant Riva, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2019

Thank you so much for your kind review :)
Our waiters are working at Riva for at least few years all together and we are very proud what a team they became
We are giving all what we can that our guests feel special in our restaurant. Hope you will come back
Lots of love, Riva stuff

Anmeldt 5. september 2019

Vi har fått ymse mat her i Kroatia, desto større er gleden ved i spise på Riva. Fantastisk mat, super betjening -hyggelig og kunnskapsrike og ikke minst behagelig og trivelig atmosfære. Anbefales,men husk å bestill bord. Kos og nyt

Takk, Turid H
Restaurant_Riva, Guest Relations Manager på Restaurant Riva, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2019

Thank you so much for your kind review :) Hope we will see you again sometimes
Best regards, Riva stuff

Reisende som så på Restaurant Riva, så også på

Makarska, Split-Dalmatia County

Har du vært i Restaurant Riva? Del dine erfaringer!