“Middelmådig/mediocre”

Kjøkken: Kroatisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 22. september 2021 via mobile enheter

Vi ble veldig godt tatt i mot men det stoppet der. Pga sterk vind (noe som er vanlig i september) måtte vi flytte inn. Når vi kom inn i varmen og forventet at kvelden skulle fortsette slik den startet ble vi veldig skuffet. Det var ingen oppfølging etter det. Maten kom på bordet med det var det. Vi fikk ikke vannet vårt som vi måtte betale for. Ingen servietter eller salt og pepper på bordet. Dem bare glemte oss helt. Ble ikke tilbydd mer drikke eller dessert.. Maten var middelmådig og biffen var rett og slett rå enda vi ba om medium. Vi angrer veldig på at vi ikke besøkte Hrpina som vi var og besøket kvelden før.

Takk, Maria H

Anmeldt 20. september 2021

Vi bestilte sjømatfat for to, med et par sideretter. Den kunnskapsrike her Milan som serverte oss, plukket ut en nydelig kroatisk hvitvin, til den særdeles sympatiske pris 210 Kn. Maten var aldeles fantastisk, service og stemning upåklagelig. Anbefales varmt!

1  Takk, Nin68
Anmeldt 9. september 2021 via mobile enheter

Anbefaler på det varmeste
Deilig mat,hyggelig atmosfære og kjempegod service
Stort og godt utvalg i meny og drikke

Takk, IngerW120
Anmeldt 22. september 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat, service og atmosfære.
Feiret min mors bursdag med familie, og fikk med glede hjelp til organisering - det ble en fortreffelig kveld! Her får man mye for pengene!

Beste plassen vi har spist på her.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 674tobiasw
Restaurant_Riva, Guest Relations Manager på Restaurant Riva, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2019

It was a pleasure serving you and your kind family. Everything is easy when we have nice guests like you. We are looking forward to serve you again sometimes :)
Lots of love, Riva stuff

Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Fantastisk flott restaurant, nydelig mat som ble presentert på en svært delikat måte. Veldig hyggelige servitører, vi følte oss veldig velkommne og ivaretatt. Vi fikk en veldig god beskrivelse av rettene i menyen, noe som førte til gode valg av både mat og drikke. Vi ble svært fornøyd med besøket, spiste både lunch og middag på restauranten, anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: september 2019
Takk, AnitaS2936
Restaurant_Riva, Guest Relations Manager på Restaurant Riva, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2019

Thank you so much for your kind review :)
Our waiters are working at Riva for at least few years all together and we are very proud what a team they became
We are giving all what we can that our guests feel special in our restaurant. Hope you will come back
Lots of love, Riva stuff

Reisende som så på Restaurant Riva, så også på

Makarska, Split-Dalmatia County

Har du vært i Restaurant Riva? Del dine erfaringer!