“Fantastisk mat, atmosfære og betjening!”
Anmeldelse av Hrpina

Hrpina
Vurdert som nr. 3 av 109 Restauranter i Makarska
Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Perfekt mat, service og atmosfære! Og hvilken herlig betjening! Vi bestilte ny middag for alle seks seinere i uka på sparket. Anbefales!

Dato for besøk: september 2019
Takk, olemnbasse

Anmeldt 3. september 2019 via mobile enheter

Besøkte dette stedet 3 ganger i løpet av uka vi var i Makarska. Fantastisk god service og nydelig mat! Observante kelnere, og sjefen passer på at alle har det bra!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Trude J
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Vi hadde ikke reservert bord, men var så heldig å få et bord allikevel. Servicen var upåklagelig, humoren satt løst og stemningen var god. Maten er noe av det bedre vi har spist, uansett reisemål, og vi fikk til og med dessert på huset. Et must å besøke Hrpina om man er i Makarska!

1  Takk, jonasm595
Anmeldt 23. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk service, hyggelig betjening og veldig god mat! Ligger midt i gamlebyen, lett å finne! Anbefaler en tur hit!

1  Takk, GuroMandal_Norge
Anmeldt 20. august 2019 via mobile enheter

Hadde en fantastisk biff idag med tilrettelagt glutenfri saus, fantastisk! Alt tilbehør med utrolig gode smaker og sammensetning. Glutenfri kake til dessert på huset!! Utrolig flott at dette er tenkt på uten at vi har gitt beskjed i forkant. Terningkast 10 til Hrpina !

1  Takk, HildeBS

Reisende som så på Hrpina, så også på

Makarska, Split-Dalmatia County

Har du vært i Hrpina? Del dine erfaringer!