“Gutta på tur”

Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk Mexican steak. Hyggelig personale.
Kan anbefales hvis man liker store måltider.
Vi kommer tilbake.

Takk, bjørnar aron a

Anmeldt 6. oktober 2019 via mobile enheter

Var her for et år siden og syntes maten og stedet var veldig bra. Denne gangen kom vi kl 17 da de åpnet. Nå var lammekotlettene litt tørre og grønnsakene for mye kokt. Har ikke så lyst til å komme tilbake dit. Andres erfaring siste tiden?

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, audlk
Anmeldt 6. oktober 2019

Var der to ganger på en uke og begge kveldene fikk vi veldig bra mat. Super service og og svært hyggelig atmosfære. Glitrende rene toaletter.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, lillebronse
Anmeldt 21. september 2019 via mobile enheter

Vi la til kai ca.16:00 - kjapt i land for å sjekke om det var ledig plass for 8 sultne jærbua.
Velkomst var hjertelig - maten og vinen har aldri vært betre...må være førstevalg i Makarska. Bon apetitt!!

Dato for besøk: september 2019
Takk, oddjanh
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Perfekt mat, service og atmosfære! Og hvilken herlig betjening! Vi bestilte ny middag for alle seks seinere i uka på sparket. Anbefales!

Dato for besøk: september 2019
Takk, olemnbasse

Reisende som så på Hrpina, så også på

Makarska, Split-Dalmatia County

Har du vært i Hrpina? Del dine erfaringer!