“Nydelig matopplevelse!”

Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Himmelsk biff, perfekt stekt, den møreste biffen vi noengang har fått servert og nydelig tilbehør til. Flott kelner som gjorde opplevelsen ekstra fin. Nydelig ostekake til dessert. Må oppleves!

Dato for besøk: september 2021
Takk, 420annet

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Slutt å lete. Dette er stedet. Fantastisk stemning, spennende danderte retter og god kvalitet. Dette har det lille ekstra!

Takk, Hans Meyer T
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Jeg skal ikke gi dere løgner!
Det er sjelden at jeg spiser på restaurant som er plassert på trappene! Midt i Makarska sentrum, med hundrevis av turister som går forbi. Og det er ikke intimt men det er trangt. Min venn inviterte oss så jeg måtte si Ja.
Mens vi venter på reservert bord ble vi servert sjampanje i krystal glass på gaten ♥️
Endelig kunne vi sette oss og bestille. Pepper bif, er mi favoritt. For å gjøre det kort: Blant de beste pepper biff noen gang jeg har spist. Pepper sausen var briljant både skarp fersk smak og konsistens! Ufattelig bra, og mer en nok i mengden. Eier og kokken sjekket om alt var ok.
Mer en ok. Anbefales på det sterkeste. Prisen EPr noe høyt men gjester for mat opplevelse av det sjeldne. Gratulerer!!!

Takk, Zvonimir V
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk Mexican steak. Hyggelig personale.
Kan anbefales hvis man liker store måltider.
Vi kommer tilbake.

Takk, bjørnar aron a
Anmeldt 6. oktober 2019 via mobile enheter

Var her for et år siden og syntes maten og stedet var veldig bra. Denne gangen kom vi kl 17 da de åpnet. Nå var lammekotlettene litt tørre og grønnsakene for mye kokt. Har ikke så lyst til å komme tilbake dit. Andres erfaring siste tiden?

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, audlk

Reisende som så på Hrpina, så også på

Makarska, Split-Dalmatia County

Har du vært i Hrpina? Del dine erfaringer!