“Helt nydelig mat”

Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. juli 2022 via mobile enheter

Betjening, servering, mat og drikke var helt suverent. Vi tok tomahawk og ble ikke skuffet, om det var noe en skulle trekke ned på så må det bli vin og muligheten til å velge kvalitetsvin, men maten var kjempe god 😀

Dato for besøk: juli 2022
Takk, Birger I

Anmeldt 28. juni 2022 via mobile enheter

Vi dro hit basert på anmeldelser fra TA. Veldig folksomt sted og vi måtte stå i kø en god stund for å få bord. Maten er ok, lokalet er helt ok. I følge de lokale er nok dette en turistfelle, alikevel grei mat til dyre priser

Takk, Companion15718076949
Anmeldt 15. juni 2022 via mobile enheter

Meget god mat, flott atmosfære og beliggenhet. Dyktige servitører, dyktig kokk. Var der sammen med min kone, søster, tantebarn og venner.

Takk, Tor K
Anmeldt 15. juni 2022

Fantastisk kulinarisk opplevelse!
Romantiske omgivelser og good service.
Anbefales! Vi spiste kylling i ostesaus, beef, lam, og fisk. Alt var like velsmakende.

Takk, Bibniconline
Anmeldt 15. juni 2022 via mobile enheter

100% bra mat, hyggelig vert 😋😋 spiser alltid på denne restauranten.. Terningkast 6 🥰👍🤗 Kommer tilbake hit hvert eneste ❤️

Takk, tovek679

Reisende som så på Hrpina, så også på

Makarska, Split-Dalmatia County

Har du vært i Hrpina? Del dine erfaringer!