“Over priset, helt dumt.”
Anmeldelse av Grill Panorama

Grill Panorama
Vurdert som nr. 16 av 123 Restauranter i Makarska
Kjøkken: Grill
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Panorama grill er en fin sted, fin utsikt. Men det er så syk over priset. Man kan ikke ta skandinaviske priser i Kroatia det er ikke greit. 65 kr for et kake stykke er noe av den dummeste prisen jeg har vært borti, jeg kommer ikke til og anbefale dette stedet til noen jeg kjenner og håper noen av eierene ser denne omtalen og tenker seg om.V er folk som bor her nede også. Så takk for oss

Takk, thereseo832

Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Vi booket en tur opp hit for en bedre middag etter tips fra Apollo. Etter 12 dager i området har vi spist vårt beste måltid her. Barna fikk store porsjoner fra barnemenyen, og vi voksne spiste et herlig perfekt tilberedt kjøtt. Utsikten var upåklagelig, og maten var super! Servicen var den beste vi har opplevd på våre dager i Kroatia! Anbefales virkelig!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Krobertsen
Anmeldt 18. juli 2019

Vi fikk anbefalt Grill Panorama, og anbefaler dette videre. Du kan ringe restauranten, så kommer de og henter deg uten tillegg i restaurantpris. En utrolig utsikt fra restauranten utover Makarska, og nydelig mat. Det lønner seg å bestille bord, og oppleve solnedgangen over Makarska. Selv om prisen er litt over, men ikke mye, prisnivå generellt, oppveier opplevelsen dette. Gode anbefalinger fra interesserte kelnere.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Terbert062
Anmeldt 5. juli 2019

Gratis transport opp, og en flott utsikt fra restauranten. Topp.
Servicen var under middels, måtte selv skjenke vin, flasken ble åpnet, men resten måtte vi ordne selv.
Spiste anbefalt lammefilet, den var smakløs og senet, men grønnsakene var gode.
Andre gangen vi besøkte Panorama og det blir nok siste gang.

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, Karijj51
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Veldig god mat, med en helt fantastisk utsikt. Flott service, de kom å hentet oss og hadde veldig gode biffer. Vi fikk til og med siste runde med drinker gratis fordi kelneren mente de hadde hatt dårlig oppfølging på bordet vårt, det la vi ikke noe merke til. Kjempe bra service og topp mat. Drar gjerne dit igjen. Beste stedet vi spiste den uken vi var her.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 54jonathans

Reisende som så på Grill Panorama, så også på

Makarska, Split-Dalmatia County

Har du vært i Grill Panorama? Del dine erfaringer!