Hotel Osejava(Makarska)
Hotel Park(Makarska)
Besparingsvarsel! 35 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 35 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 323 per natt.

Milenij Hotel(Makarska)
  • Ved stranden
Besparingsvarsel! 13 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 13 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 207 per natt.

Hotel Porin(Makarska)
Gratis avbestilling frem til 22/07
Besparingsvarsel! 15 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 15 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 170 per natt.

Hotel Biokovo(Makarska)
Besparingsvarsel! 23 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 23 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 197 per natt.

Hotel Dalmacija(Makarska)
Besparingsvarsel! 10 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 10 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 217 per natt.

Rosina Hotel(Makarska)
Agoda.com
  • Gratis parkering
Hostel Makarska(Makarska)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 21 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 21 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 81 per natt.

2025 av 507 anmeldelser
Anmeldt 1. august 2014 via mobile enheter

Vi ble anbefalt Meteor av reisebyrået og slo til. Hotellet er stort og ligger på den rolige siden av Markarska. Greie rom og alt er svært rent. Vi hadde nydelig utsikt fra rom 619.
Hotellet har musikk på noen av kveldene og danseshow etc. Mye spennende for ungene med eget opplegg. Veldig godt tilrettelagt for funksjonshemmede. Greit basseng med sjøvann og nye solsenger. Selvfølgelig poolbar. Hele anlegget er rent og pent. Vi var imponert.
Vi valgte halvpensjon men spiste ute noen ganger. Frokosten er suveren. Middagen er og av det rikholdige slaget. Litt masete med svært mange servitører, men det gikk seg til etter hvert. God service og stort sett hyggelige servitører.
Ønsker du en ferie med party og fest er dette noe stille, men for familier er det glimrende da det har masse aktiviteter rett i nærheten. Anbefaler Meteor på det varmeste og ta gjerne en tur til Split etc. Vi har funnet hotellet som vi kommer til å besøke fremover. Vil du ha litt mer luksus...bestill rom med terrasse og solsenger. Ungdom med partybehov...dette er ikke plassen;-)

Opphold: juli 2014
4  Takk, Johnny G
Anmeldt 8. juli 2014

Etter en uke i Markaska er vi nok blitt hektet på dette flotte stedet. Her var det flott sjø, herlige spiseplasser langs en flott promenade, hotellet var fint, selvom det er stort. Det eneste vi savnet på hotellet var muligheten for å lage en kopp kaffe på rommet. Vil også gjøre oppmerksom på at det er bare en dusj for kvinner på avreisedagen, det ble kødannelse så vær tidlig ute. Mat og drikke var veldig billig. Hotell og sted anbefales på det varmeste. Vi skal tilbake!

• Opphold: juli 2014, reiste som et par
3  Takk, Torunn Secilie L
Anmeldt 23. juni 2013

Veldig bra hotell, rommene greie, godt renhold, hyggelig betjening. Likte veldig godt frokosten, bra utvalg uten at det er mat i haug og dunge (liker ikke fråtsing). Det aller beste var at vi hadde stor terrasse i front av hotellet, med sol nesten hele dagen og en fantastisk utsikt. Her satt vi og kosa oss om kveldene med litt godt i glasset. Prisen for terrasse i forhold til dei små balkongene på siden var virkelig verdt kvar krone. Hadde halvpensjon og angrer ikke på det, god mat. Kommer gjerne tilbake. Herlig badevann rett nedenfor hotellet, det eneste som drar ned her er at det er strand med stener, noe som gjør at det er nødvendig med sko for å bade.
Anbefaler dette hotellet gjerne.

• Opphold: juni 2013, reiste med venner
1  Takk, Reidun B
Anmeldt 4. juni 2013

Hotellet er stort, men det er likevel en koselig atmosfære der. Rommene er fine og rene, og bassenget har god plass med sjøen et steinkast unna. Frokosten var fyldig, variert og god og alt fungerte slik det skal når en har ferie. Hotellet har gode restauranter og barer. Anbefales!

• Opphold: mai 2013, reiste med venner
1  Takk, Bjarne B
Anmeldt 30. mai 2013

Besøkte dette hotellet også i fjor. Erfaringane i år er nesten like gode. Frukosten er framleis utmerka, personalet imøtekommande, utmerka reinhald på rommet. Kort veg til stort basseng med rikeleg antal solsenger. Det einaste som dreg ned, er at hotellet er litt for stort som feriehotell.

• Opphold: mai 2013, reiste som et par
1  Takk, Gunnar S