Hotel Porin(Makarska)
Gratis avbestilling frem til 21/07
Hotel Park(Makarska)
Gratis avbestilling frem til 27/07
Besparingsvarsel! 48 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 48 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 378 per natt.

Hotel Biokovo(Makarska)
Gratis avbestilling frem til 21/07
Milenij Hotel(Makarska)
Travelocity
  • Ved stranden
Besparingsvarsel! 11 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 11 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 204 per natt.

Hotel Dalmacija(Makarska)
Besparingsvarsel! 23 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 23 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 250 per natt.

Rosina Hotel(Makarska)
Agoda.com
  • Gratis parkering
Hostel Makarska(Makarska)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 25 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 25 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 85 per natt.

Anmeldt 29. august 2014 via mobile enheter

Hver kveld, fra 21 til 23, spiller et slitent band enda mer slitte sanger over et PA anlegg for noen svært svært få tilskuere..det ødelegger muligheten for å sitte ute på verandaen og holde en vanlig samtale, altfor høyt....det ødelegger et ellers ok helhetsinntrykk...styr unna hvis man vil konversere på verandaen etter at solen har gått ned.

Opphold: august 2014
2  Takk, Håvard M
Anmeldt 22. august 2014

veldig fornøyd med hotellet. bra renhold på rom. Det er litt gammelt, men mye er renovert. Rommet hadde bra airconiditioner. Senger litt harde, som vanlig på hotell. Rask internett til tider når ikke alle bruker det.

Romtips: lurest på øst-delen av hotellet, ser ut som de har best utsikt og med sol.
  • Opphold: august 2014, reiste som et par
1  Takk, ranvik
Anmeldt 1. august 2014 via mobile enheter

Vi ble anbefalt Meteor av reisebyrået og slo til. Hotellet er stort og ligger på den rolige siden av Markarska. Greie rom og alt er svært rent. Vi hadde nydelig utsikt fra rom 619.
Hotellet har musikk på noen av kveldene og danseshow etc. Mye spennende for ungene med eget opplegg. Veldig godt tilrettelagt for funksjonshemmede. Greit basseng med sjøvann og nye solsenger. Selvfølgelig poolbar. Hele anlegget er rent og pent. Vi var imponert.
Vi valgte halvpensjon men spiste ute noen ganger. Frokosten er suveren. Middagen er og av det rikholdige slaget. Litt masete med svært mange servitører, men det gikk seg til etter hvert. God service og stort sett hyggelige servitører.
Ønsker du en ferie med party og fest er dette noe stille, men for familier er det glimrende da det har masse aktiviteter rett i nærheten. Anbefaler Meteor på det varmeste og ta gjerne en tur til Split etc. Vi har funnet hotellet som vi kommer til å besøke fremover. Vil du ha litt mer luksus...bestill rom med terrasse og solsenger. Ungdom med partybehov...dette er ikke plassen;-)

Opphold: juli 2014
4  Takk, Johnny G
Anmeldt 8. juli 2014

Etter en uke i Markaska er vi nok blitt hektet på dette flotte stedet. Her var det flott sjø, herlige spiseplasser langs en flott promenade, hotellet var fint, selvom det er stort. Det eneste vi savnet på hotellet var muligheten for å lage en kopp kaffe på rommet. Vil også gjøre oppmerksom på at det er bare en dusj for kvinner på avreisedagen, det ble kødannelse så vær tidlig ute. Mat og drikke var veldig billig. Hotell og sted anbefales på det varmeste. Vi skal tilbake!

• Opphold: juli 2014, reiste som et par
3  Takk, Torunn Secilie L
Anmeldt 23. juni 2013

Veldig bra hotell, rommene greie, godt renhold, hyggelig betjening. Likte veldig godt frokosten, bra utvalg uten at det er mat i haug og dunge (liker ikke fråtsing). Det aller beste var at vi hadde stor terrasse i front av hotellet, med sol nesten hele dagen og en fantastisk utsikt. Her satt vi og kosa oss om kveldene med litt godt i glasset. Prisen for terrasse i forhold til dei små balkongene på siden var virkelig verdt kvar krone. Hadde halvpensjon og angrer ikke på det, god mat. Kommer gjerne tilbake. Herlig badevann rett nedenfor hotellet, det eneste som drar ned her er at det er strand med stener, noe som gjør at det er nødvendig med sko for å bade.
Anbefaler dette hotellet gjerne.

• Opphold: juni 2013, reiste med venner
1  Takk, Reidun B