Hotel Osejava(Makarska)
Hotel Porin(Makarska)
Besparingsvarsel! 14 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 14 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 170 per natt.

Hotel Park(Makarska)
Besparingsvarsel! 38 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 38 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 337 per natt.

Hotel Biokovo(Makarska)
Besparingsvarsel! 22 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 22 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 196 per natt.

Hotel Dalmacija(Makarska)
Orbitz.com
Besparingsvarsel! 17 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 17 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 235 per natt.

Milenij Hotel(Makarska)
Travelocity
  • Ved stranden
Besparingsvarsel! 13 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 13 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 207 per natt.

Rosina Hotel(Makarska)
Agoda.com
  • Gratis parkering
Hostel Makarska(Makarska)(Mye for pengene!)
Besparingsvarsel! 21 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 21 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 81 per natt.

Anmeldt 14. september 2016

Hotellet ligger på strandpromenaden i Makarska med gangavstand til alt. Stort utvalg av restauranter langs promenaden, langs havna og i gamlebyen. Fine rom med balkong med både havutsikt og utsikt oppover i fjellet. Rent og pent. Bra frokost. Bassengområde med mange solsenger.
Makarska er et greit utgangspunkt for utflukter til Split, Dubrovnic og Mostar. Det går også båt til Hvar og Brac.

• Opphold: august 2016, reiste som et par
2  Takk, Kari-Janne R
Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 17. august 2016 via mobile enheter

Stort sett veldig fornøyd. Trekker noe ned på grunn av gammelt rom. Trenger en opp pussing. Men ellers topp, nydelig frokost og hyggelig ansatte. Makarska er stedet for dere som liker liv og røre. Anbefaler og dra utav sentrum for strandliv. Mye mer komfortabelt. Ca 30 min gange til vakker strand. vi kommer tilbake.

Opphold: juli 2016, reiste som et par
1  Takk, Et TripAdvisor-medlem
Anmeldt 13. august 2016 via mobile enheter

Helt ok hotell som har en fin plassering. Ba om oppgradering av rom, og på listen som lå plassert på rom var prisene oppgitt i Kuna, den lokale valutaen, men da vi kom til resepsjon var prisene i euro som utgjør en vesentlig forskjell. Servicen på hotellet er preget av sesongtrette arbeidere som er lei.. Har nå spurt om å få nye glass på rommet i 4 dager, men må hver dag selv gå i baren for nye. Påfyll av mini-bar uteblir, og ved spørsmål om dette kan gjøres på ettermiddag fikk vi et krass svar om de ikke kunne hjelpe oss. Anbefaler ikke å reise hit i august, overfylt hotell, overfylt bassengområde som du må legge håndklær på før 7 for å få plass og mindre vennlig betjening. Plassering står til stjernene hotellet har, men det er det eneste om man forventer noe service..Makarska i seg selv, og særlig Kroatia er dog absolutt å anbefale:)

Opphold: august 2016, reiste som et par
2  Takk, Line_msr
Anmeldt 27. juli 2016

Dette hotellet er gammelt og veldig "turistisk". Det ligger midt i smørøyet og har en tilhørende parkering,så hvis du er gjennomreisende er det ok. Det er også enkeltsenger som blir satt sammen som dobbeltsenger, noe som er veldig irriterende. Men hotellet er kjedelig og hotellansatte er ikke så vennlige og det finnes helt klart bedre valg for en ferie i Makarska.

• Opphold: juli 2016, reiste som et par
Takk, Daria Z
Anmeldt 27. juni 2016

fine rom stille å rolig hotell, servicen var bra, frokost helt ok, spa behandling bra stort og fint hotell basseng fint og fri solstoler til bruk kort vei ned til sjøen rett over strand promonaden reiser gjerne dit igjen

Romtips: høyer opp mer utsikt
  • Opphold: mai 2016, reiste som et par
Takk, 69dagfinn