“Fisk og skalldyr”

Kjøkken: Bespisning, Fra middelhavsområdet, Kroatisk, Fusion
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 23. september 2021

Alltid meget god fisk og skalldyr. Alltid fersk fisk. Har vært mange ganger gjennom årene. Aldri har skuffet meg. Kommer tilbake.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, jasredzi

Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Varm, avslappet atmosfære. Fantastisk god mat! Hyggelig og omtenksom service! Anbefales på det varneste!

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Andreas B
Anmeldt 17. juni 2019 via mobile enheter

Vi spiste grill tallerken som var helt OK! Bør nok velge en annen rett.
Servicen var upåklagelig !!!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, elisabethm888
Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Dette er en restaurant som er åpen året rundt i Makarska. Vi spiste en nydelig fiskerett med god kroatisk hvitvin til - som ble anbefalt av kelner. Dessertkaken var helt fantastisk! Prisen helt ok i forhold til øvre sjikt av restauranter i Makarska.

Får er lite trekk pga vonde stoler der vi satt og kanskje litt for ‘stivt’.

1  Takk, Reginexo
Anmeldt 20. august 2018

God mat og meget hyggelig betjening og rask service. God og hjelpsom service. Har vært der to ganger. Tar gjerne en tur til neste gang vi er i Makarska.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Bernt22

Reisende som så på Jež, så også på

Makarska, Split-Dalmatia County

Har du vært i Jež? Del dine erfaringer!