Anmeldt 17. august 2017 via mobile enheter

Vi var her i en ukes tid. Betjeningen der var greie. Vi fikk rom i 6. etasje hvor vi fikk utsikt mot parkeringsplassen. Veldig fin utsikt! Sengene på rommet var bra, men badet var litt slitt og ikke helt rent. Kjøleskapet var heller ikke kaldt og det var ikke plass til noen ting der fordi minibaren tok all plassen. Bassengområdet var stort og fint men bassenget var ikke så veldig stort. Det var også veldig mange aktiviteter man kunne være med på hvis man ville. Vi bestilte bare frokost og frokosten var helt grei. Det var ikke så fryktelig stort utvalg, men nok for en frokost, litt kjedelig at dem nesten hadde det samme hver dag. Beliggenheten til hotellet var veldig bra! Kort vei til stranden og byen i tillegg til at man også har basseng hvis man foretrekker det. Alt i alt et ganske bra hotell for en gjennomsnittelig pris.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Kaja N
Anmeldt 27. juli 2017

Etter en uke her så er vel et klistret dusjforheng og varme ganger å heiser det eneste negative. Rent å fint med et veldig hyggelig personal. Kort vei til egen strand og basseng. Kort å godt veldig bra.

Romtips: Vi hadde rom mot basseng å fikk herlig skygge på ettermiddagen. Bra støydemping.
Takk, Kurt S
Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Vi hadde to store dobbeltrom og dei var heilt ok. På det eine budde vi tre personar og då var der ikkje mykje plass til overs. Gode sengar. Badet var slitt, men heilt greitt. Frokosten var svært god, med stort utvalg av varm og kald mat. Hotellet har eit flott bassengområde med god plass dersom ein ikkje absolutt vil ligge ved sidan av bassenget. Nok solsenger, men for få parasollar. Bar ved bassenget. Vi rusla oss ned til stranda nokre gongar for dag og bada. Der var det stappfullt av folk og ikkje fristande å ligge. Heiskapasiteten på hotellet var dårleg. Vi gadd aldri å vente på at den skulle gå. Supert med gratis treningsrom. Der er også et welness-senter som tilbyr aromaterapi, pedikyr, ansiktsbehandling osb.

Takk, Ninakvamme
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Vi hadde nettopp 2 uker her og er veldig fornøyde. Flott betjening. God mat og godt renhold. Stort og luftig. Flott bassengområdet. Minuset er dusjforhenget som andre har nevnt. Hadde en flott hjørneleilighet. Utsikt mot fjell og basseng
Samt delvis havutsikt. Kan bo her igjen.

Takk, Ingveanja
Anmeldt 10. juli 2017 via mobile enheter

Vi var 7 personer som bodde her i 14 dager.Hadde bestilt større
dobbeltrom og enkeltrom, og vi var veldig fornøyd med rommene
Rengjøringa var topp,med nye håndklær hver dag.Frokosten var bra,med
mange valgmuligheter.Nøttebrødet var veldig populært og det ble det
ofte fritt for.
Hotellet har et fint resepsjonsområdet med gode sittegrupper og bar.
Var tilbud om mange aktiviteter som stretching,pilates og zumba.
Var også treningsrom og spa
Bassengområdet var stort og fint med bassengbar.
Hotellet har gratis Wi-Fi, og vi satte stor pris på at det var minibank på
hotellet.
Var også restaurant og en liten suvenirbutikk på hotellet.
Beliggenheten var svært bra.Nær stranda,gode spisesteder og i
passe gåavstand til gamlebyen.
Må være ett av de bedre 3 stjerners hotell vi har besøkt.
Et lite minus var heisene, men den nye panoramaheisen var bra.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, Laila b