Anmeldt 29. september 2017 via mobile enheter

Bra størrelse på rom, rengjøring hver dag. Meget sentralt. Eneste minus fra oss er at det ikke er vannkoker på rommene eller mulighet for kaffe annet enn til frokost. Vi hadde rom med balkong mot fjellene. Til tider en del mat-os fra kjøkkenet da takvinduene der stod åpne, men det er bare en bagatell.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, annefJ2997PO
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Vi var der i 2 uker. Velg i fornøyd med alt; beliggenhet, hjelpsomhet/ betjening, frokost, rom, renhold. Kommer gjerne tilbake. Bruk gjerne betjeningen med tanke på bestillinger på restauranter, leiebil og tips til gjøremål/aktiviteter

Takk, Terje F
Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Hadde det veldig bra på dette hotellet. Gode senger, god aircondition, god frokost og veldig hyggelig betjening. Flott beliggenhet ved havna i Makarska og kort vei til gamlebyen som var veldig koselig. Det eneste som var dårlig på hotellet var hårføneren måtte kjøpe meg ny

Takk, karianne41
Anmeldt 9. juli 2017 via mobile enheter

Fint hotell midt i sentrum med utsikt over havna og masse båter. Har hatt rom med balkong. Litt enkel frokost, samme hver dag, ikke mulig å hente seg kaffe utover dagen. Hyggelig betjening, rent og pent og rolig.

Takk, 898arvidr
Anmeldt 3. juli 2017 via mobile enheter

Ble tatt godt imot, hyggelig betjening som alltid var til stedet: de har god engelsk. Ypperlige rom, som ble rengjort hver dag. Nye handduker ble byttet ut, samt nytt sengetøy hver 2 dag ca. Nymotens og virkelig fornøyde med rommet. Frokost var bra; stekt egg, kokt egg, bacon, gryn, boller/brød, youghurt osv. Perfekt beliggenhet; kort vei til strand, resturanter osv. Anbefaler virkelig (litt støy kveldene fra en båt som ligger ved havna rett over gaten, men vi har ikke reagert noe på det da vi begge to sover tungt).

Takk, Lone S