Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Hotellet var for det første mye finere i virkeligheten enn på bildene. Spaet nede var også kjempefint! Servicen er upåklagelig, de hjelper til med restaurantvalg, ting å gjøre og ting du trenger. Frokosten er ikke det beste jeg har vært borti. Vil anbefale å spise middag på en annen restaurant enn den på hotellet. Beliggenheten er også upåklagelig, rett ved marked, uteplasser, strand, havna og alt du egentlig skulle trenge!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Inger-Lovise F
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Flott beliggenhet. Nær strand og by. Rent og fint. Super hyggelig og fleksibel personale. Fine store rom. Vi var 4 personer (2 voksne og to barn på 10 og 15 år) på et rom. Funket kjempe fint. God frokost og middag. Anbefales!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, NinaBerge
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Passelig stort hotell med god frokost, og ikke minst ligger det veldig sentralt. Rommene er store og luftige, og utsikten over havnen er flott! Passelig stort basseng til avkjøling og deilig spa i kjelleren.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Kathrine B
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Bodde på dette hotellet under min ferie i Makarska i en uke. Hotellet er strøkent, gode fasiliteter med treningsrom, solarium, massasjerom, svømmebasseng inne og ute osv. Dessverre ikke den beste frokosten og maten som ble servert ellers i restauranten var en stor skuffelse. Oppholdet fortjener full score, men restauranten har mye å jobbe med for å være på samme nivå som resten av hotellet.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Alexander O
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Bodde her under vårt opphold på Makarska (8 netter). Ble positivt overrasket over hvor fint det var og beliggenheten til hotellet. Hadde rom i 4.etasje vendt ut mot sjøen, hvor det var en fantastisk utsikt over hele havneområdet. Veldig fornøyd med oppholdet vårt, og kommer til å velge samme hotell neste gang. Verdt de ekstra kronene det kostet med sjøutsikt. Kort vei til strand og restaurant. Persjonalet var meget serviceinnsilt, og vi fikk også med oss frokost den morgenen vi skulle dra, da vi ikke rakk serveringen.

Alt i alt supert opphold, anbefalest videre.

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Ingrid S