Anmeldt 28. juni 2022 via mobile enheter

Hadde høye forventninger til dette hotellet. Helt ok, rommene var greie, men ikke super-fresht. Frokosten var dårlig, vi var der en time før det stengte og da var så og si alt tomt. Frokost-salen var dårlig lagt opp. Endte opp med å spise frokost andre steder resten av ferien. De ansatte virket sure, bortsett fra noen av de. Beliggenheten er helt super, men hadde nok ikke gått for dette hotellet igjen

Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, Companion15718076949
Anmeldt 16. juni 2022

Kjempefornøyd. Utrolig hjelpsomme. Opphold og frokost var kjempebra. Kan absolutt anbefale dette hotellet til andre. Hotellet har perfekt beliggenhet. 1minutt å gå til stranden og 1minutt og gå til stranden. Ekstra takk til Marijana.

Dato for oppholdet: juni 2022
Takk, D_G_Larvik
Anmeldt 2. august 2019 via mobile enheter

Budde ei veke på hotellet og vi var veldig fornøgd. Fine rom, balkong med flott utsikt til havna, god frukost, restaurant med billig og god a la carte. Sentralt ved by og strand. Anbefales. Vi skal garantert tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 385sisselt
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Flott beliggenhet i havna med utsyn til gamlebyen. Vi hadde en hyggelig middag på terrassen, og har ikke bodd der. Men godt utvalg på menyen, god og rask service. Kan absolutt anbefales, bedre atmosfære hvis du ønsker et sted litt bort fra strandpromenaden.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Terje G
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Hotellet var for det første mye finere i virkeligheten enn på bildene. Spaet nede var også kjempefint! Servicen er upåklagelig, de hjelper til med restaurantvalg, ting å gjøre og ting du trenger. Frokosten er ikke det beste jeg har vært borti. Vil anbefale å spise middag på en annen restaurant enn den på hotellet. Beliggenheten er også upåklagelig, rett ved marked, uteplasser, strand, havna og alt du egentlig skulle trenge!

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, ingerlovise