“Anbefales”

Pizzeria-Konoba Novak
Vurdert som nr. 49 av 109 Restauranter i Makarska
Kjøkken: Pizza
Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

God mat og hyggelige kelnere. Familie på 13 som prøvde både pizza og kjøttretter. De serverte kjempegod lokal mat. Anbefales.

Dato for besøk: september 2019
Takk, armeberg

Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Vi hadde nok ikke funnet denne om ikke TripAdvisor viste vei. Den autentiske pizzaen fra steinovn var virkelig god. Vi fikk ikke kontakt når vi ringte (nummer ikke i bruk), så da vi troppet opp 9stk var vi spente om vi fikk plass. Men det var intet problem. To bord ble raskt slått sammen og servicen var hyggelig og maten kom raskt. Om man ikke er opptatt å sitte på bryggekanten er dette et sted å stoppe. Og hvem andre enn eieren av huset vårt og hans venninne møtte vi. Et godt tegn at lokalbefolkningen tar turen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Jon Christopher K
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat og veldig god service! Dette ble vår favoritt i løpet av 9 dager i Makarska. Gode råvarer og trivelig atmosfære, en plass vi virkelig anbefaler. Reserverte bord til 23 stk og alle fikk mat samtidig og super service

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Linda K
Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Familie på 12 som bare måtte ha pizza. Dette var bare heilt fantastisk. Alle 12 tallerkner var tomme etter vi var ferdige med måltidet. Må sei at dette var opp imot den beste pizzaen jeg noen gang har spist!! Hyggelig sted og god service. Må bare prøvest

Dato for besøk: august 2017
Takk, jorvar
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Vi spiste kjempegod pizza, pasta og lasagne. Pizzaen var ikke salt slik mange pizzaer i Makarska har vært under vårt besøk her. Pizza Makarska anbefales! Fint med vedfyrt ovn ( ute i restauranten)der pizza og lasagne ble stekt. God mat uten snobberi:) kjapp og god servering.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Brita E

Reisende som så på Pizzeria-Konoba Novak, så også på

Tucepi, Split-Dalmatia County
Makarska, Split-Dalmatia County

Har du vært i Pizzeria-Konoba Novak? Del dine erfaringer!