“Fantastisk sted!!”
Anmeldelse av Marina

Marina
Vurdert som nr. 17 av 109 Restauranter i Makarska
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Vi var to personer som spiste den kroatiske retten Peka. Måtte bestilles dagen før. For en smaksopplevelse og meget hyggelig betjening!
Kan virkelig anbefales!

Dato for besøk: august 2019
Takk, 26p_lr

Anmeldt 13. august 2019

Selv det var litt støy fra båtkrana ved siden av restauranten, så hadde vi det fint på restauranten. Den lå fint til med utsikt til havneområdet i Makarska. Litt vekk fra alle støyen fra turistene. Maten var billig og veldig god. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Per Bang J
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Mye mat for pengene, servicen er god. Kjøtt anbefalles , her er de dyktige på kjøtt❤️
Fin beliggenhet ved havna

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 442s_lvis
Anmeldt 3. september 2016

Vi var med på å bestille Peka (lokal rett) for 10 personer. Jeg tror det må bestilles dagen før. Kjøttet var helt fantastisk og servicen var også bra.

Dato for besøk: august 2016
1  Takk, Kilovolt
Anmeldt 25. august 2016 via mobile enheter

Bestilte retten Peka for 10 personer, og Marina leverte til terningkast 6! Imponerende smak og ekstremt mørt og nydelig kjøtt. Kelneren gjør en god jobb og informerer og er hyggelig. Meget god opplevelse!

Dato for besøk: august 2016
1  Takk, UnniRune

Reisende som så på Marina, så også på

Makarska, Split-Dalmatia County

Har du vært i Marina? Del dine erfaringer!