“Hvite duker og velkomst drikk”
Anmeldelse av Restaurant & Bar Dionis

Restaurant & Bar Dionis
Vurdert som nr. 11 av 118 Restauranter i Trogir
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi var her to ganger. Du blir møtt med et glass musserende, hvite duker og hyggelig betjening. Restauranten ligger perfekt til og har utsikt over havnen. Første dagen bestilte vi lam- denne var mør og smakte utmerket, men var for mye kjøtt for et menneske- kan godt deles på to. Dagen etter bestilte vi deFor sushi. Her var opplevelses omvendt- dette var alt for lite mat. 12 biter maki rull på to mennesker tilsvarende prisen på en hovedrett er en dårlig deal. Vi måte kjøpe nok en hovedrett, men fikk da en fantastisk innbakt fisk- helt nydelig smak - godt tilbredt- og mer enn nok mat.

Takk, 336benedicter

Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Spiste frokost her og var litt skeptisk i starten. Valgte amerikansk frokost der vi skulle få kaffe/te, juice, speilegg, bacon, toast, frokostblanding og croissant. Vi endte opp med å få det og fruktsalat og mere brød. Tilslutt måtte jeg gi meg siden det var så mye mat. For denne maten betalte vi 75 Kuna per person og var veldig fornøyd med dette. (Fikk ikke med alt på bildet)

Takk, 460krisss
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Ventet 55min på pizza og mixed grill, da maten kom var det feil pizza, da hjelper det lite at kelneren er hyggelig.

Takk, christiandI6346NW
Anmeldt 13. juli 2019

Biff servert rå på brødskive, laks= en stusselig lakseskive servert med litt spinat..
service under pari, ikke spørrende og interessert. To bestilte rett inkl dessert, mens de andre får ikke spørsmål??

Takk, Vebjørn R
Anmeldt 1. oktober 2018

Her har vi vært flere ganger i løpet av vårt 5 dager lange opphold i Trogir. Vi har spist «dagens kjøttrett» Det er ett stort fat med masse forskjellig kjøtt.med pommes frites,ajvar, løk og grønnsaker. Vi bestilte også soppsaus til. Det følger også med dessert. (Kan velge mellom tiramisu, sjokoladekake, pannekake, panna cotta. Frukt.
Servicen er rask og veldig hyggelige. På kveldstid har vi tatt en aperol spitz og irish. Veldig godt. Også pannekaker med is.

Takk, vaagrand

Reisende som så på Restaurant & Bar Dionis, så også på

Trogir, Split-Dalmatia County

Har du vært i Restaurant & Bar Dionis? Del dine erfaringer!