“Beste burgeren i Trogir”
Anmeldelse av Bubalus Burger Bar

Bubalus Burger Bar
Vurdert som nr. 1 av 103 Restauranter i Trogir
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Vi var en familie på 5 å spise her. Alle var veldig fornøyde med maten, og veldig koselig å sitte på utebordene å spise :-) vi spiste el classico og double trouble.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Andreasvage

Anmeldt 29. juli 2018

Hvis du ønsker en burger i Trogir er dette stedet! Spennende burgere basert på okse, lam eller kylling. En meget godt utvalg i antall ølsorter.

Se karakteren opp mot hva man kan forvente av et sted som selger burgere og ikke sammenligne det med restauranter som serverer annen mat.

Takk, Bjørn Erik H
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Hyggelig sted og betjening. Svært gode burgere. Uformelt sted med tydelig fokus på maten og atmosfæren.

Takk, Atele74
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Godt utvalg av øl, gode burgere og god søtpotetfries. Veldig hyggelig betjening og greit prisnivå. Anbefales.

Takk, Simen I
Anmeldt 29. juni 2018 via mobile enheter

Maten smakte fantastisk, greie servitører og et artig design på resturanten med tretallerken og et litt anderledes utsende generelt. Hygenen var bra og det totalet inntrykket jeg sitter igjen med er ypperlig. Passer nok ikke for finere middag på kvelden.... Men er det perfekte stedet å hive seg innom for lunsj eller tidlig middag når du er å vandrer i Trogir. Terningkast 6!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Vegard S

Reisende som så på Bubalus Burger Bar, så også på

Split, Split-Dalmatia County

Har du vært i Bubalus Burger Bar? Del dine erfaringer!