“Flott restaurant”

Kjøkken: Kroatisk
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 1. november 2018

En flott restaurant i Trogir med både fisk og kjøttretter. Meget hyggelig atmosfære. Hyggelige og serviceinnstilt personale. Et sted som anbefales på det varmeste.

Takk, SigmundE

Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Etter en uke i Trogir kom vi tilfeldig inn i denne restauranten. Betjeningen var hyggelig og oppmerksom. Grillmaten ( mixed grill ) var helt fantastisk! Det var fem forskjellige typer med individuell karakter samt både fries og ris med grønnsaker. Anbefales på det sterkeste

Takk, ToreS358
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Ikke noe imponerende , dyr og kjedelig mat. Var 7 stk spiste ulike retter. Ingen var spesielt fornøyde

Takk, jeanettea474
Anmeldt 25. juni 2018 via mobile enheter

Veldig god biff, vi testet samme biff retten to dager på rad, kjøttet var litt varierende men veldig godt. Anbefaler kamerlengo biffen.

Takk, Katrin T
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

God middag tilberedt på grillen. Fire forskjellige retter som alle var gode. Hyggelig betjening, men prisene syns vi var i stiveste laget. Tror dog det generelle prisnivået her har steget mye de siste årene.

Takk, Espen J

Reisende som så på Kamerlengo, så også på

Trogir, Split-Dalmatia County

Har du vært i Kamerlengo? Del dine erfaringer!