“«Sommer 2018»”

Kjøkken: Fra middelhavsområdet, Sjømat, Kroatisk, Grill
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. september 2018

Hyggelig atmosfære og velkomst. Spiste slowcooked lamb og innbakt kalvekjøtt. Kjøttet var ikke så mørt som forventet. På vårt andre besøk hadde vi biff carpaccio, husets vin velsmakende bakverk, dessert med frukt og panna cotta var utrolig. Hyggelig betjening. Vi spiste tre ganger i løpet av uken. Spiser gjerne her igjen.

Takk, SadetaC2

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Ble tatt godt i mot, av en veldig imøtekommende servitør, vi fikk absolutt valuta for pengene, men var den dyreste restauranten vi besøkte. Fikk god mat uten lang ventetid..

Dato for besøk: juli 2018
Takk, frode w
Anmeldt 15. mai 2018 via mobile enheter

Litt for mye rosmarin i suppa m skjell retten var himmelsk... olivenolje f egen hage perpekto... brød seigt o deilig... meget go service... annbefales

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Elin S
Anmeldt 24. september 2017 via mobile enheter

Spiste en veldig god mixed grill for 2, veldig bra mat, men servitørene har ikke vært tilstede!!
Ikke blitt fulgt opp, ikke spørsmål om dessert, og glemte bestillinger!

Dato for besøk: september 2017
Takk, triumph1050r
Anmeldt 11. september 2017 via mobile enheter

Innendørs er bra når det regner. Hyggelig betjening og god service. Veldig mye god Kroatisk mat og vin på menyen. Andebrystet var perfekt stekt og delikat anrettet. Pasta Sa Tartufima var også veldig godt. Hadde Chardoney til maten og den var god men lang ettersmak. Anbefaler på det varmeste og ta en tur hit.

Dato for besøk: september 2017
Takk, arnel870

Reisende som så på Konoba Trs, så også på

Split, Split-Dalmatia County

Split, Split-Dalmatia County

Har du vært i Konoba Trs? Del dine erfaringer!