“Elendig”

Kjøkken: Kroatisk
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Endelig en glutenfri restaurant for 3 i reisefølget som har glutenallergi! Vi valgte stedet pga glutenfrie pizzaer. Da de som ikke hadde glutenallergi hadde fått maten sin fikk vi beskjed om at de likevel ikke hadde glutenfri mat..... Da var det måltidet ødelagt! Noen kunne spise maten sin mens andre måtte finne seg et annet sted å spise! Snakk om dårlig service!!!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Kristian H

Anmeldt 23. juli 2017 via mobile enheter

Veldig bra service. Fikk maten raskt. Maten var god. Hadde meny til barn. Samt alternativ til glutenalergikere. Flott beliggenhet. Rolig og fin atmosfære.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Tom Stian S
Anmeldt 29. juni 2017 via mobile enheter

Blei positivt overrasket at dei hadde glutenfri meny med lasagne og pizza. Eg prøvde pizzaen, smakte godt, bare syn at den var frossen i midten ,de dro ned inntrykket en smule. Men eg vil anbefale å prøve!

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Per Ø
Anmeldt 30. juni 2016 via mobile enheter

Helt fantastisk god mat! Har spist her mange ganger, og blir alltid positivt overasket over kvaliteten ! Servicen er strålende, atmosfæren herlig og godt utvalg på menyen! Definitivt beste restauranten i Trogir! Peka er nok beste retten på menyen, den må bestilles på forhånd, men er så absolutt verdt det! 10/10

Dato for besøk: juni 2016
Takk, IdaH86
Denis O, Guest Relations Manager på Konoba Kaleta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. mai 2017

Dear, thank you for your kind review. Hope to see you again :)

Anmeldt 29. mai 2016 via mobile enheter

Vi besøkte denne restauranten to ganger i løpet av en ukes ferie i Trogir. Fantastisk service og veldig god mat. Første kvelden satt vi i bakgården og hadde verdens hyggeligste kelner. Utrolig oppmerksom og veldig blid. Vi spiste fisk og den kan anbefales. Siste kveld i Trogir var vi på samme restaurant, men hadde nå bord mot den travle og fine haven. Vi bestilte lam. Det mest saftige og beste lam vi noengang har fått. Og det hvitløksbrødet - det skulle jeg gjerne visst hvordan de lagde. Nydelig. God vin, god mat og hyggelige kelnere - det må bli helt perfekt!

Dato for besøk: mai 2016
Takk, randigobergs

Dear, thank you for your kind review. Hope to see you again :)

Reisende som så på Konoba Kaleta, så også på

Split, Split-Dalmatia County

Trogir, Split-Dalmatia County

Har du vært i Konoba Kaleta? Del dine erfaringer!